افتتاح ۳۳ مدرسه در خوزستان به مناسبت هفته دولت

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: به مناسبت هفته دولت ۳۳ مدرسه در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد سعیدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷۸۸ کلاس درس در خوزستان در حال احداث است و در تلاش هستیم تا پایان سال ۹۰۰ کلاس درس به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با تکمیل بعضی از پروژه‌ها تا ابتدای مهرماه، ۵۲۳ کلاس تکمیل و برای استفاده دانش‌آموزان تحویل آموزش و پرورش خوزستان داده می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خاطرنشان کرد: هر سال به‌منظور گرامیداشت هفته دولت تعداد زیادی از پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد، اما در حال حاضر تلاش شده است تعداد قابل توجهی از پروژه‌ها تکمیل شود.

سعیدی‌پور اضافه کرد: در نهایت ۱۱۵ کلاس درس در قالب ۳۳ مدرسه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان با اولویت مناطق محروم، هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در راستای بهسازی و شاداب‌سازی مدارس در قالب مرحله دوم طرح شهید عجمیان، ۴۸۰ کلاس درس در قالب ۸۱ مدرسه به همت گروه‌های مردمی و جهادی بسیجیان و هنرجویان هنرستان‌ها انجام خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به ظرفیت قابل توجه خیران حقوقی برای مشارکت در مدرسه‌سازی تصریح کرد: با توجه به وجود صنایع و شرکت‌های مختلف در استان نیازمند ایجاد یک مجمع حقوقی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برای ساخت و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در خوزستان هستیم که می‌تواند تحولی در مدرسه‌سازی استان ایجاد کند.

کد خبر 682768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.