تشویق هواداران لذت بخش است/ برای برد ژاپن برنامه داریم

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت:صدای تماشاگران در سالن برای ایرانی‌ها جذاب است و برنامه خاصی برای بازی با ژاپن داریم و با تمام توان تلاش تا پیروز میدان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران امروز _جمعه سوم شهریورماه_ از ساعت ۱۹:۱۵، در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، مقابل تیم چین، در سالن ۶ هزار نفری ارومیه مملو از عاشقان والیبال صف‌آرایی کرد و در سه ست متوالی به پیروزی رسید تا راهی دیدار فینال شود.

محمدطاهر وادی، پس از پیروزی تیم ملی والیبال مقابل چین، اظهار کرد: تمام تلاشمان را به کردیم تا پیروز شویم و به بازی فینال برسیم. با وجود هواداران عزیز در سالن توانستیم برنده میدان باشیم. مربیان تیم ملی، برنامه خاصی برای بازی با ژاپن دارند و ما نیز با تمام توان تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های مربیان را پیاده کرده تا پیروز میدان باشیم. سرمربی باید از پاس‌هایم در طول بازی راضی باشد.

وادی با اشاره به حضور هواداران در سالن و اظهارات سرمربی تیم ژاپن، گفت: واقعاً حضور هواداران پرشور در سالن لذت بخش است. صدای تماشاگران در سالن برای ایرانی‌ها جذاب است و برای بقیه تیم‌ها و حریفان ایران جذاب نیست.

کد خبر 682704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.