تشیع واقعی را با میزبانی از زائران اربعین نشان دهیم

امام جمعه اهواز با اشاره به وجود دو مرز پرتردد در استان برای زیارت اربعین، گفت: باید با پذیرایی از زائران به ویژه خارجی‌ها تشیع واقعی را نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امروز_ جمعه سوم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: همه ما باید تسلیم امام عصر (عج) باشیم، رفتار ما نباید به گونه‌ای باشد که تا زمان برنامه‌های نظام با برنامه‌های ما مطابقت داشته باشد اطاعت کنیم و در عمل تسلیم امر امام نباشیم.

وی افزود: دو مرز پر تردد در استان وجود دارد و زائرین زیادی برای تردد از این دو رمز وارد استان می‌شوند، مساجد باید نسبت به پذیرایی از زائرین اقدام و موکب‌های گوناگون را پشتیبانی کنند، زائرین خارجی را به صورت ویژه میزبانی کنیم چرا که ما خوزستانی‌ها به مهمان نوازی مشهور هستیم و باید تشیع واقعی را به آنها نشان دهیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به تفاوت‌های نظام اسلامی و نظام غیر دینی ادامه داد: وقتی تکیه گاه ما خدا باشد نباید از چیزی ترس داشته باشیم، در جبهه‌های گوناگون دشمن کجا بوده و ما امروز کجا هستیم. انقلاب اسلامی امروز توانسته اسلام شیعی را به عنوان دینی که می‌تواند نجات دهنده بشر باشد معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه به قله نزدیک شده‌ایم و به همین دلیل سختی‌ها بیشتر می‌شود، تصریح کرد: امروز امامین انقلاب می‌گویند که کلیدهای پیروزی کاخ‌های دنیا در دستان شما است وضعیت رژیم صهیونیستی امروز به گونه‌ای است که ۵ دولت عوض کرده و تا کنون نتوانسته یک دولت پایدار ایجاد کند.

موسوی فرد با اشاره به اینکه مهمترین مطالبه رهبر انقلاب از آحاد مردم و مسئولین امید بخشی و اجتناب از یاس آفرینی است. اضافه کرد: مقام معظم رهبری مکرر فرمودند که قطعاً ما پیروز هستیم. وقتی به ایران اسلامی که خود بر خدا تکیه کرده باشد تکیه داشته باشیم، شکست نخواهیم خورد.

وی با اشاره به اینکه قیمت برخی از کالاهای ضروری مردم باید تثبیت شوند توضیح داد: پایه‌های پولی و اقتصادی ما بر مبنای دلار بوده و از ده‌ها سال پیش دشمن برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده است تا کشور دچار مشکل شود، مطالبه مردم به حق است که چرا سفره‌ها تغییر نکرده است، نباید اجازه داد دلال‌ها مردم را اذیت کنند.

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد مردم نسبت به نظام بدبین شوند و این پرچم به امام زمان (عج) واگذار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حوزه حجاب همچنان امر به معروف و نهی از منکر توصیه جدی است و باید مردم در کنار مسئولین امر به معروف کنند.

کد خبر 682632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.