تأکید معاون استاندار اصفهان بر حمایت از سرمایه‌های انسانی شاغل در واحدهای صنعتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به فعالیت‌های فعالان واحدهای صنعتی، گفت: این افراد با عشق به وطن کار می‌کنند و صرفا برای کسب درآمد قدم به این میدان نگذاشته‌اند، این اقدامات زیبا باید نشر پیدا کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، یک واحد صنعتی با حضور محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در شهرستان دهاقان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی در این آئین ضمن تبریک هفته گرامی‌داشت دولت اظهار کرد: دشمنان ما در همه اقداماتی که برای آسیب زدن به نظام مقدس جمهوری انجام دادند؛ ناکام ماندند و هم اکنون جنگ اقتصادی را علیه کشور ما راه انداخته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: دشمن می‌خواهد با استفاده از این جنگ نرم کشور را زمین گیر کند و جلوی رشد و پیشرفت آن را بگیرد.

وی با بیان این‌که افرادی که در عرصه تولید قدم گذاشته‌اند بسیار ارزشمند هستند گفت: سرمایه‌گذاران این عرصه، سرمایه‌های ارزشمند و فتح‌الفتوحات جنگ اقتصادی هستند.

جان‌نثاری با اشاره به فعالیت‌های فعالان واحدهای صنعتی بیان کرد: این افراد با عشق به وطن کار می‌کنند و صرفاً برای کسب درآمد قدم به این میدان نگذاشته‌اند، این اقدامات زیبا باید نشر پیدا کند.

وی در همین راستا ادامه داد: امروزه شاهد این هستیم که فعالان واحدهای صنعتی در کنار فعالیت تخصصی خود به موضوع تربیت و انسجام خانواده هم توجه ویژه دارند و اعضای خانواده خود را هم در کار درگیر می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: با توجه به گزارش‌ها و رصدهای انجام شده، مسئولان شهرستان دهاقان همت و تلاش بسیار خوبی را برای پیگیری اقدامات رها شده و عقب‌مانده گذشته انجام داده‌اند، دولت سیزدهم به خوبی نشان داد اگر همت و تلاش شبانه‌روزی باشد، می‌توان مشکلات را حل کرد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه‌های انسانی شاغل در واحدهای صنعتی اظهار کرد: نیاز است سرمایه‌های انسانی مورد حمایت قرار بگیرند تا بدون مشکل و با جان و دل کار کنند.

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان به همراه مسئولان شهرستان مدرسه شش کلاسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان افتتاح کرد.

حضور در جمع اقشار شهرستان و شنیدن مطالبات بیش از ۱۷ نفر از نمایندگان اقشار مختلف و حضور در یادواره شهدای دولت شهرستان از برنامه‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در سفر به شهرستان دهاقان بود.

کد خبر 682596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.