«مردم آباد» جشنواره‌ای برای اهالی خبر و رسانه کرمان

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان گفت: جشنواره رسانه و شهر «مردم‌آباد» پذیرای موضوعات و مسائل شهر کرمان است.

محمدرضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با دعوت از مطبوعات و رسانه‌های کرمان برای مشارکت فعال در جشنواره «مردم‌آباد»، اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند آثار تولیدی خود را در بخش‌های یادداشت، گفت‌وگو یا میزگرد مکتوب، گزارش مکتوب و گزارش ویدئویی یا چندرسانه‌ای ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه آثار باید از ابتدای مهرماه ۱۴۰۱ تا پایان مهرماه ۱۴۰۲ در نشریات مکتوب یا رسانه‌های برخط دارای مجوز، چاپ یا بارگذاری شده باشند، گفت: جشنواره رسانه و شهر «مردم‌آباد» پذیرای موضوعات و مسائل شهر کرمان است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، از انتشار فراخوان جشنواره طی هفته آینده خبر داد و با دعوت از مدیران نشریات و خبرنگاران برای مشارکت فعال در این رویداد، افزود: اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر درباره زمان و شیوه برگزاری جشنواره در فراخوان اعلام می‌شود.

احمدی در ادامه بر اهمیت نقش رسانه در وضعیت زندگی مردم، تأکید و اظهار کرد: با شکل‌گیری پدیده‌ها و فناوری‌های نو، ضرورت توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای و به‌روزرسانی دانش رسانه‌ای دوچندان شده است.

وی با بیان اینکه اولویت شهرداری کرمان، برگزاری جشنواره‌ای مطلوب، حرفه‌ای و در شأن جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای کرمان است، خاطرنشان کرد: روزنامه‌نگاران با شرکت در جشنواره، سهم و نقش مؤثر خود در مسیر توسعه شهر کرمان را به مخاطب یادآوری کنند.

کد خبر 682458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.