آخرین وضعیت بلیط اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ + سایت و قیمت

خرید بلیت اتوبوس به مقصد مرز مهران یکی از نگرانی‌های زائران است، اما آن‌طور که مسئولان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای می‌گویند، تلاش شده است تا به میزان تقاضای موجود، سرویس اتوبوس برای مرز در نظر گرفته شود تا زائران با مشکلی مواجه نشوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از بیست‌ویکم مردادماه پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین در پایگاه‌های اینترنتی آغاز شد و آن‌طور که مسئولان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کردند، فروش این بلیت‌ها تا پایان ماه صفر (بیست‌وپنجم شهریورماه) ادامه دارد.

بر اساس اعلام مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ۶۳۰۰ اتوبوس برای این ایام در نظر گرفته شده است و در استان‌های مختلف نیز از ظرفیت سرویس‌های کارخانه‌ها و صنایع برای جابه‌جایی زائران اربعین استفاده می‌شود.

در ساعات ابتدایی امروز بلیت برای اتوبوس به وفور یافت می‌شد که با گذر زمان به فروش رسید.

آخرین وضعیت بلیط اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ + سایت و قیمت

آخرین وضعیت بلیط اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ + سایت و قیمت

جابه‌جایی بیش از ۲۵ هزار مسافر تا مرز مهران از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی

در این خصوص محمدعلی صلواتی، معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان به خبرنگار ایمنا، می‌گوید: بلیت اتوبوس با روند مناسبی در حال عرضه است، از روز بیست‌وچهارم مردادماه تا پایان روز یکم شهریورماه، بالغ بر ۲۵ هزار و ۹۴۶ مسافر از طریق ۸۹۷ ناوگان به مرز مهران اعزام شدند.

وی با اشاره به رشد ۱۳ درصدی حمل‌ونقل مسافر از طریق اتوبوس به مرز مهران نسبت به مدت مشابه، اضافه می‌کند: ناوگان اتوبوسرانی بر اساس نیاز مردم تأمین می‌شود و مردم می‌توانند از طریق سایت‌های مجاز فروش بلیت شرکت‌های مسافربری و یا دفاتر شرکت‌ها مستقر در پایانه‌های مسافربری بلیت تهیه کنند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح می‌کند: برخی مردم از طریق آژانس‌ها و یا دفاتر غیر مجاز اقدام به خرید می‌کنند که ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشد، بنابراین توصیه می‌شود از طریق دفاتر یا سایت‌های مجاز بلیت تهیه کنند.

صلواتی اضافه می‌کند: نیازمند همکاری صنایع برای تأمین ناوگان هستیم. از مردم هم خواهشمندیم برنامه‌ریزی سفر خود را به نحوی انجام دهند که زودتر به سفر بروند و تا پیش از دو روز مانده به اربعین به کشور بازگردند.

توصیه به مردم برای مدیریت سفرها

وی اظهار می‌کند: دو روز مانده به اربعین تا سه روز بعد از اربعین پیک بازگشت مسافران است و توصیه می‌شود افراد سفر خود را به این روزها موکول نکنند، زیرا امکان تأخیرهای طولانی در این روزها وجود دارد.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح می‌کند: افرادی که می‌توانند با وسایل نقلیه شخصی خود سفر کنند نیز می‌توانند در قالب طرح نذر مسافر و رعایت ضوابط ایمنی با همراهی یکدیگر به مرز سفر کنند. همچنین توصیه می‌شود مردم در این ایام سفرهای داخلی را مدیریت کنند و سفرهای ضروری داخل کشور را از طریق ریلی، هوایی یا خودروهای شخصی خود انجام دهند تا در تأمین ناوگان مسافری مشکلی ایجاد نشود.

کد خبر 682383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.