در بازی مقابل سپاهان حق استقلال ضایع شد / کوپال ناظمی و کمک‌های وی قضاوت بدی داشتند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: حق ما نبود بازنده شویم و داور باید در صحنه پنالتی خطای زکی‌پور را روی بازیکن ما می‌گرفت. ناظمی از داوران خوب لیگ ما به‌شمار می‌رود، اما اتفاقی که رخ داد باعث از بین رفتن نتیجه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مهدی‌پور پس از شکست تیم فوتبال استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمین چمن ورزشگاه نقش‌جهان نه در شأن لیگ برتر است و نه در شأن باشگاه سپاهان؛ نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده که چمن ورزشگاه به این روز افتاده است که نمی‌توان چهار پاس پشت سر هم داد و باید مدام بازی مستقیم انجام دهیم. این مسابقه همه‌چیز داشت به‌جز فوتبال و فقط جنگ و دعوا بود.

وی افزود: سپاهان فقط روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت داشت که آن توپ قبل از ضربه ایستگاهی اوت شده بود. در صحنه اعلام پنالتی هم میلاد زکی‌پور، ارسلان مطهری را با دو دست هل داد و قبل از اینکه توپ به دست سلیمی بخورد، روی ارسلان خطا انجام شد. اگر یک کارشناس بگوید آن صحنه خطا نبود، دیگر فوتبال بازی نمی‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: اتفاقات خوبی در بازی مقابل سپاهان رخ نداد، البته کارشناسان باید نظر دهند، اما حق استقلال خورده شد. چمن ورزشگاه هم خوب و مناسب نبود و نمی‌شد در آن فوتبال بازی کرد. سپاهان به‌جز ضربه ایستگاهی و چند کرنر موقعیت گل دیگری نداشت و ما با نصف موقعیت بازنده شدیم. موقعیت‌های ما خطرناک‌تر و بیشتر از سپاهان بود، اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

مهدی مهدی‌پور خاطرنشان کرد: حق ما نبود بازنده شویم و داور باید خطای زکی‌پور را روی بازیکن ما می‌گرفت. ناظمی از داوران خوب لیگ ما به‌شمار می‌رود، اما اتفاقی که رخ داد این بود که قبل از ضربه خطا توپ اوت شده بود و کمک‌داور در نیمه زمین حریف بود. قبل از پنالتی هم روی ارسلان مطهری خطا کردند. سه امتیاز حساس را در بازی مقابل سپاهان به‌خاطر این اتفاقات و اشتباهاً از دست دادیم و باید بگویم حق استقلال ضایع شد.

وی در رابطه با حاضر نشدن بانوان در ورزشگاه نقش‌جهان تصریح کرد: حضور بانوان می‌تواند جو ورزشگاه را بهتر و قشنگ‌تر کند. مردان ما نیز بسیار فهیم هستند و مسائل را رعایت می‌کنند. درباره بازی هم لازم است بگویم فرصت‌سوزی‌ها به تیم ما برمی‌گردد و بازیکن ممکن است نتواند از فرصت گلزنی استفاده کند، اما امروز اتفاقات خوبی رخ نداد.

کد خبر 682337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.