ارتفاء رتبه فضای کسب و کار کرمان/ کسب عنوان اول استان در سرمایه گذاری خارجی

استاندار کرمان گفت: استان کرمان در سرمایه‌گذاری خارجی عنوان اول را کسب کرده و رتبه کسب و کار در استان به ۱۶ ارتفاء یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی فداکار امروز_ چهارشنبه یکم شهریورماه_ در نشست خبری هفته دولت، با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصتی برای مرور خدمات ارائه شده به مردم دانست و اظهار کرد: دولت شهیدان رجایی و باهنر الگویی از خدمت‌رسانی را ارائه کرد.

وی با اشاره افتتاح و آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۱۲۳ پروژه بخش دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد تومان در هفته دولت، افزود: فرهنگ سرمایه‌گذاری در استان حمایت نمی‌شود و برای بهبود معیشت مردم باید به سمت اشتغال و سرمایه‌گذاری برویم.

استاندار کرمان عملکرد جزیره‌ای دستگاه‌ها و بخشنامه‌های متعدد در هر دستگاه را موجب بروز مشکلات در سرمایه‌گذاری دانست و خواستار حمایت سرمایه‌گذار شد و گفت: ضرورت دارد مانع اجرای کاری که اشتغال و معیشت مردم را به دنبال دارد، نشویم.

وی با اشاره به ارتقا رتبه فضای کسب و کار استان کرمان به ۱۶ در سه ماهه ابتدای سال جاری، تصریح کرد: استان کرمان برای سرمایه‌گذاری خارجی به‌واسطه ظرفیت‌های معدنی و صنایع، موقعیت‌های بسیار خوبی دارد و سال گذشته در سرمایه‌گذاری خارجی عنوان اول را کسب کردیم.

کد خبر 682252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.