«تکیه دولت» بستر مناسبی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی است

فرماندار سمنان گفت: «تکیه دولت» به عنوان یک رویداد فرهنگی، بستر مناسبی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح سمنان است.

محمد بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه هفته دولت در شهرستان سمنان در دو بخش برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم و برپایی میز خدمت در راستای دیدار چهره به چهره مدیران با مردم در قالب برپایی «تکیه دولت» روز پنجشنبه، دوم شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: «تکیه دولت» به عنوان یک رویداد فرهنگی، بستری مناسب برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بوده و استفاده از این ظرفیت از سوی مدیران مورد تاکید است.

فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: تبیین اقدامات دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف از جمله انقلاب در حوزه صنعت شهرستان سمنان با راه‌اندازی ۱۲۰ واحد راکد از نکات مهمی است که باید در راستای تبیین و اطلاع‌رسانی دستاوردها به مردم انجام شود.

بهرامی تصریح کرد: ۱۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در شهرستان سمنان با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. این پروژه‌ها به سه بخش تقسیم می‌شود که در بخش عمرانی ۱۰۲ پروژه با اعتبار ۴۵۸ میلیارد تومان، در بخش اقتصادی شش پروژه با اعتبار ۲۸۰ میلیارد تومان، در حوزه عمرانی هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۳ میلیارد تومان و در حوزه اقتصادی نیز دو پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹۲ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

کد خبر 682134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.