ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

تیم فوتبال استقلال تهران امروز با ترکیبی که تغییری در آن اعمال نشده است، به‌مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران عصر امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در چارچوب هفته سوم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به جام خلیج‌فارس از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان رودرروی یکدیگر خواهند ایستاد.

به‌همین دلیل در ادامه ترکیب احتمالی و مدنظر جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت برای این بازی حساس و مهم را در ادامه مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

کار دشوار حسینی مقابل خط‌حمله زهردار سپاهان

آبی‌های پایتخت در شرایطی امروز به‌مصاف سپاهان می‌روند که در دو هفته گذشته سیدحسین حسینی به‌طور کامل درون دروازه استقلال قرار گرفته است و طی این⁧ ۱۸۰ دقیقه موفق به‌ثبت دو کلین‌شیت شده و دروازه‌اش مقابل حریفان به هیچ‌عنوان باز نشده است. در بازی امروز حسینی باید برابر مهاجمان سپاهان قرار بگیرد که انگیزه زیادی برای گلزنی دارند و حسینی هم تلاش می‌کند تا به سومین کلین‌شیت پیاپی خود در فصل جاری دست پیدا کند.

مرادمند و چشمی تشکیل‌دهنده زوج دفاعی آبی‌ها

عملکرد خط دفاعی استقلال در دو هفته اخیر بسیار خوب بوده است و آن‌ها سعی کرده‌اند تا حد توان از عبور توپ به محوطه‌جریمه و فراهم‌شدن موقعیت گلزنی برای حریف جلوگیری کنند؛ طی دو هفته سپری‌شده، کوین یامگا، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی عناصر دفاعی استقلال بوده‌اند. هفته گذشته آرمین سهرابیان به‌علت مصدومیت آبی‌ها را همراهی نکرد که چهار هفته خانه‌نشین شده و روزبه چشمی جای وی را در ترکیب گرفت و احتمالاً با توجه به حساسیت بازی دوباره باید شاهد تشکیل این زوج در ترکیب اصلی باشیم.

تمرکز نکونام روی میانه زمین برای ضربه زدن به سپاهان

سپاهان در خط‌میانی میدان بازیکنان مهم خود یعنی سیدمحمد کریمی و امید نورافکن را در اختیار ندارد و این می‌تواند ضربه زیادی به طلایی‌پوشان بزند. آرش رضاوند، کمربند خط مرکزی که به خط دفاع و حمله متصل می‌شود را به‌همراه مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس کنترل می‌کند. استقلال در بازی امروز تمام هافبک‌های خلاق و مهم خود را در اختیار دارد و می‌تواند با استفاده بیشتر از این خط، سپاهان را تهدید و اذیت کند.

مثلث تکراری هجومی استقلال مقابل دفاع آسیب‌پذیر طلایی‌پوشان

در این بازی و در چند پست شاهد تغییراتی خواهیم بود اما در خط‌حمله آبی‌پوشان این اتفاق نخواهد افتاد. جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان از مثلث کوین یامگا، جعفر سلمانی و امیرارسلان مطهری در خط حمله استفاده خواهد کرد؛ البته اگر مهرداد محمدی به آمادگی بالایی رسیده باشد، می‌توان خیلی زود شاهد حضور وی در ترکیب بود. امیرارسلان مطهری نیز همیشه به‌عنوان یک مهاجم تمام‌کننده و مکمل در ترکیب آبی‌ها حضور داشته و با وجود گل‌های کمی که زده، در گل‌زنی سایر هم‌تیمی‌هایش نقش مهمی ایفا کرده است.

ترکیب احتمالی استقلال در برابر سپاهان:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، کوین یامگا و امیرارسلان مطهری.

کد خبر 682094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.