گزارشی دقیق از قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران در صحن شورا ارائه شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به تجمع معتادان متجاهر باید از نحوه کارکرد قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران گزارشی در صحن شورا ارائه شود تا اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جریان آخرین وضعیت این قرارگاه قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه_ در صدوهفتادودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در مراسم بدرقه آتش‌نشانان که عازم خدمت‌رسانی به آئین پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) و استقرار در مرزهای کشور، به منظور حفظ ایمنی زائران بودند، به همراه چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران شرکت کردیم.

وی افزود: پرسنل شهرداری تهران با توجه به خدمت‌رسانی در شهر تهران چند سالی است که داوطلبانه در آئین پیاده روی اربعین حسینی (ع) فعالیت دارند و زحمت‌های زیادی کشیدند که جای تقدیر دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ارائه تسهیلات به پرسنل شهرداری تهران به منظور شرکت در آئین پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) گفت: وام بدون سود به پرسنل شهرداری تهران تعلق می‌گیرد که این اتفاق بسیار خوب و مثبت است، این اقدام نشان می‌دهد، معاونت برنامه‌ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شوراها شهرداری تهران نگاه بسیار دقیقی به داخل شهرداری تهران و پرسنل دارد.

وی با بیان اینکه بعضی مشکلات در قرارگاه اجتماعی مطرح می‌شود و تنها یک عضو از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این قرارگاه حضور داشته است، ادامه داد: با توجه به تجمع معتادان متجاهر باید از کارکرد قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران گزارشی در صحن شورا ارائه شود تا اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جریان آخرین وضعیت این قرارگاه قرار گیرند.

کد خبر 681769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.