نام‌گذاری کوچه‌های شهرک گلستان به زودی آغاز می‌شود

شهردار آران و بیدگل گفت: کمیته نام‌گذاری، نام تمام کوچه‌ها و معابر این شهرک را برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال کرده است و شهرداری پس از تصویب نهایی برای نصب تابلو اقدام خواهد کرد.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به همکاری شرکت بازیافت شهرداری با گروه جهادی آران و بیدگل، اظهار کرد: در ادامه خدمات‌رسانی و کمک به مناطق کم‌برخوردار شهرستان، گروه جهادی متشکل از کانون خدمت رضوی، مدرسه ابریشم چی، آموزش و پرورش و شرکت بازیافت شهرداری آران و بیدگل برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی را در مدرسه پسرانه شهید رجایی واقع در علی‌آباد بخش مرکزی برگزار کرد.

وی افزود: این برنامه‌های فرهنگی شامل ویزیت و معاینه اولیا و دانش‌آموزان توسط پزشک جهادی ارتش وابسته به پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل، آموزش شهروندی و مدیریت بازیافت در منزل و مدرسه و اهدای نایلون‌های خاص پسماند به مدرسه، برگزاری آموزش و رفع اشکال درسی برای تمام پایه‌ها توسط معلمان گروه جهادی، اهدای کتاب، دفتر و پرچم به دانش‌آموزان بود.

شهردار آران و بیدگل با اشاره به انتقاد ساکنان شهرک گلستان مبنی بر اجرا نشدن آسفالت معتبر و کوچه‌های شهر که موجب گرد و غبار و گل و لای در فصل‌های مختلف سال می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه شهرداری برای اجرای آسفالت شهرک‌های گلستان، پردیسان و بهارستان، ابتدا آسفالت خیابان‌های اصلی بود که پس از آسفالت خیابان شهید کریمشاهی و شهید نیکروش معابر اصلی شهرک گلستان امسال تکمیل خواهد شد و برای معابر فرعی نیز بلوک‌فرش پیش‌بینی شده است که با مشارکت شهروندان بر اساس نوبتِ درخواست اجرایی می‌شود.

صانعی ادامه داد: در خصوص نام‌گذاری کوچه‌های شهرک گلستان به اطلاع شهروندان می‌رسانم که کمیته نامگذاری نام تمام کوچه‌ها و معابر این شهرک را برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارسال کرده است و پس از تصویب نهایی، شهرداری برای نصب تابلو اقدام خواهد کرد.

وی از اجرای عملیات روکش آسفالت در کوچه اندیشه ۵، کوچه ارشاد، کوچه بقیه الله واقع در بلوار آیت‌الله عاملی خبر داد و گفت: عملیات روکش آسفالت این کوچه‌ها با مساحت ۹ هزار و ۹۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۳.۵ میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل انجام شده است.

کد خبر 681743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.