افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در کرمان

جانشین ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان کرمان با بیان اینکه شعار هفته دولت در سال ۱۴۰۲ «دولت مردم» اعلام شده است، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با اربعین، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و نشست با اصحاب رسانه از برنامه‌های هفته دولت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی بیگ‌زاده _امروز دوشنبه سی‌ام مردادماه_ در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: بزرگداشت هفته دولت از دوم شهریورماه با غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا در سراسر استان و برگزاری مراسم افتتاحیه هفته دولت آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار هفته دولت در سال ۱۴۰۲ «دولت مردم» اعلام شده است، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با اربعین، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی، نشست با اصحاب رسانه و سخنرانی فرمانداران پیش از خطبه‌های نماز جمعه از برنامه‌های هفته دولت است.

جانشین ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان کرمان تقویت اعتماد عمومی مردم را مهم‌ترین سرمایه اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه را از وظایف روابط‌عمومی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: برای جلب اعتماد مردم وظیفه داریم عملکرد و اقدامات دولت را به‌درستی توسط روابط‌عمومی‌ها ارائه دهیم.

بیگ‌زاده اعتماد مردم به مسئولان در هر نظام سیاسی را یک اصل برشمرد و با اشاره به سیاه‌نمایی و تصویرسازی‌های غلط معاندان علیه جمهوری اسلامی تاکید کرد: تلاش معاندان از ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت، ترویج یأس و ناامیدی است و برای مقابله با این سیاست باید عملکرد صحیح و خدمات دولت مردمی را طی دو سال اخیر بیان کنیم.

وی بازگو کردن عملکردها به‌ویژه در حوزه اقتصادی با شیوه‌های هنرمندانه و خلاقانه در هفته دولت را ضروری دانست و گفت: دولت کوتاه‌مدت شهیدان رجایی و باهنر، به عنوان یک الگوی رفتاری سازمانی موفق در نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح است، چراکه این شهیدان والامقام، نماد و مظهر بارز ساده‌زیستی بودند.

جانشین ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان کرمان تعهد، تخصص، اخلاص در عمل، خدمت صادقانه، الگوی عملی توانمند و خدمت به جامعه را از مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: این ویژگی‌ها باید مظهر رفتار سازمانی مدیران ما باشد.

کد خبر 681614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.