۱ مدال طلا و ۱ نقره بر گردن ووشوکاران جوان ایران

دو نماینده کشورمان در بخش تالو و ساندای مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا به مدال طلا و نقره دست پیدا کردند.

به گزارش ایمنا، یازدهمین دوره مسابقات ووشو جوانان و رده‌های سنی قهرمانی آسیا از صبح روز _پنج‌شنبه بیست‌وششم مردادماه_ به‌صورت رسمی در ماکائو آغاز شد و بر همین اساس و در چهارمین و آخرین روز این رقاب‌ها، صبح امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مردادماه ۱۴۰۲_ رقابت‌های تالو پیگیری شد که ثنا پناهی نماینده کشورمان در فرم نن گوئن به مدال طلا دست یافت. در این فرم نمایندگان مالزی و ماکائو به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

ثنا پناهی پیش از این در فرم نان‌چوان به مقام دوم دست یافته و صاحب گردن آویز نقره شده بود. همچنین نرگس شهبازی که پیش‌تر نخستین مدال طلای کاروان کشورمان را کسب کرده بود، امروز در فرم چیانگ‌شو به مصاف حریفان خود رفت و در جایگاه چهارم ایستاد و موفق به کسب مدال نشد.

تیم ملی کشورمان تنها با ۱۴ ورزشکار و در کیفی‌ترین حالت ممکن در این رقابت‌ها حضور یافته است. در چهارمین و آخرین روز این رقابت‌ها، صبح امروز _یکشنبه بیست‌ونهم مردادماه ۱۴۰۲_ و در وزن ۵۶- کیلوگرم پسران، ماهان احمدپور در دیدار نهایی به مصاف "سخراب عدیلوف" از قزاقستان رفت و با قبول شکست مقابل این ورزشکار به مدال نقره مسابقات ووشو قهرمانی آسیا دست یافت.

نماینده کشورمان پیش از این مقابل ورزشکارانی از بنگلادش و ماکائو به برتری دست یافته بود؛ تا پیش از این مدال، ثنا پناهی در فرم نن گوئن به مدال طلا، زهرا بت‌شکن در فرم نان چوان به مدال طلا، دیانا رحیمی در وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا دختران به مدال طلا، امیرحسام محمدی در وزن ۴۵- کیلوگرم بخش پسران به مدال طلا، نرگس شهبازی در فرم چانگ چوان به مدال طلا، ثنا پناهی در نانچوان به مدال نقره، سامیار صادقی در فرم چیانگ شو به مدال نقره، ستایش براتی در وزن ۵۶- کیلوگرم ساندا دختران به مدال برنز و روژان فتاحی در وزن ۵۲- کیلوگرم دختران به مدال برنز دست یافته بودند.

کد خبر 681352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.