لزوم همگرایی شهری برای دست‌یابی به توسعه متوازن و اقتصاد پایدار

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه امروزه زمان همگرایی شهری و حکمروایی مشارکتی برای دست‌یابی به توسعه متوازن و اقتصاد پایدار شهری است، گفت: این مهم مگر به تدبیر مدیران در نهادهای دولتی در راستای تعامل بیشتر از توانمندی‌های بخش خصوصی محقق نخواهد شد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جلسه دیدار با «رسول جهانگیری» مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان اظهار کرد: با استفاده از دیپلماسی اقتصادی باید برای تحقق آرمان‌های ایرانی و اسلامی در راستای ارائه خدمات با کیفیت و به‌روز با هدف رضایت شهروندان گام برداشت.

وی افزود: امروزه زمان همگرایی شهری و حکمروایی مشارکتی برای دست‌یابی به توسعه متوازن و اقتصاد پایدار شهری است و این مهم مگر به تدبیر مدیران در نهادهای دولتی در راستای ایجاد تفاهم و تعامل بیشتر با بهره‌وری از توانمندی‌های بخش خصوصی در قالب مشارکت چندجانبه با احترام به منافع یکدیگر و با نگاه تعالی و رشد همه‌جانبه شهر در تمام بخش‌ها و زمینه‌ها محقق نخواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با وجود مدیران جهادی، خوش‌فکر و دلسوز که در شهر اصفهان مشغول به خدمت و انجام وظیفه هستند، به‌تدریج این رویه در حال شکل‌گیری است که تأمین منافع شهر، تحقق منافع همه را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین «جهانگیری» با تاکید بر رسالت سازمان همیاری شهرداری‌های استان در پشتیبانی و حمایت مطلوب از شهرداری‌های استان، اشاره کرد که این سازمان نیز در چارچوب رسالت‌های تعیین شده آمادگی دارد همراه و همیار شهرداران باشد و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها را در حوزه‌های مختلف در اختیار مدیران شهری قرار دهیم.

حیدری تصریح کرد: به‌گفته «جهانگیری»، سازمان همیاری شهرداری‌ها به‌عنوان نهادی از بدنه شهرداری‌ها در واقع بازوی اجرایی حوزه مدیریت شهری در استان تلاش می‌کند در مسیر اجرا و عملیاتی‌کردن برنامه‌های توسعه‌ای و زیرساختی به‌صورت همه‌جانبه با شهرداران همکاری داشته باشد.

کد خبر 681336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.