تأمین کامل مخازن و کیسه‌های زباله در ایام اربعین توسط شهرداری قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: در بحث تأمین مخازن و کیسه‌های زباله در شهر کرمانشاه، شهر قم، مسیر نجف به کربلا و مسجدمقدس جمکران اقدامات لازم انجام شده و کمبودی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عبدالله میرابراهیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم امروز _شنبه بیست و هشتم مردادماه_ در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی، طرح علمداران خدمت با اشاره به اینکه شهر قم معین شهرداری کرمانشاه است، اظهار کرد: در بحث تأمین مخازن و کیسه‌های زباله با توجه به این موضوع و نیز حضور موکب شهر قم در مسیر نجف به کربلا، هم‌چنین در سطح شهر، مسجد مقدس جمکران و مجاورت پارکینگ‌ها و محل‌های اسکان، اقدامات لازم انجام و به اندازه کافی این مخازن و پلاستیک‌ها تأمین می‌شود.

وی در خصوص بحث مدیریت پسماند عنوان کرد: در این زمینه به پیمانکاران ابلاغ شده که حتماً خدمات مطلوبی را ارائه دهند و در حوزه فرهنگ و آموزش نیز در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بلوار پیامبر اعظم (ص) فعالیت‌هایی صورت خواهد گرفت.

میرابراهیمی تصریح کرد: همچنین در رابطه با جمع‌آوری حیوانات موذی در محدوده حریم شهر به خصوص مسجد مقدس جمکران و امامزاده شاه جمال اکیپ‌هایی را فعال کرده‌ایم و برای این ایام محدودیت انجام فعالیت‌های عمرانی در مسیرهای پرتردد و نیز آمادگی کامل برای دفع پسماند را نیز مدنظر داریم.

تلاش برای تأمین آب آشامیدنی و یخ در ایام اربعین

همچنین علیرضا مظفری امروز _شنبه بیست و هشتم مردادماه_ در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت با بیان اینکه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم مانند گذشته آمادگی خدمت‌رسانی دارد، اظهار کرد: دپو یخ در حد ضرورت و هم‌چنین تأمین آب شرب در ایام اربعین به طور جامع انجام می‌شود و آمادگی کامل در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به دغدغه بودن مسئله تأمین یخ در مناسبت‌ها ادامه داد: تلاش ما این است که نقش خود را در این زمینه ایفا کنیم هر چند دستگاه‌های دیگر هم برنامه‌هایی برای این موضوع دارند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم ادامه داد: جایگاه‌های سی ان جی نیز به طور کامل در خدمت زائرین و مسافرین اربعین حسینی خواهند بود و امیدواریم مانند ایام عاشورا و تاسوعا حسینی خدمت‌رسانی به نحو مطلوب انجام شود.

کد خبر 681102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.