۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
شهردار جدید سمنان معارفه شد

شهردار جدید سمنان طی مراسمی در سالن شهید بابایی شهرداری سمنان با حضور مقامات ارشد استان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین موسوی شهردار جدید سمنان امروز _شنبه بیست‌وهشتم مردادماه_ با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار، معاون عمرانی استانداری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، فرماندار، امام جمعه موقت سمنان، رئیس و اعضای شورای شهر، مدیران کل ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در سالن شهید بابایی شهرداری سمنان معارفه شد.

مهدی خراسانیان، رئیس شورای شهر سمنان در این مراسم گفت: مهم‌ترین وظیفه شورا انتخاب شهردار است و پس از آن سیاست گذاری و نظارت از سوی شورا انجام می‌پذیرد و این شورا تا پایان دوره ششم مدیریت شهری از شهردار حمایت می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر طرح‌هایی که برای هفته دولت برنامه‌ریزی شده است ۹۸ درصد پیشرفت داشته است.

حجت الاسلام مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این مراسم اظهار کرد: شهردار مجری طرح‌های شورای شهر است و شهردار جدید باید به گونه‌ای در این مسند عمل کند تا در آینده و در نگاه به عملکرد گذشته خود، وجدانی آسوده داشته باشد.

وی افزود: در بحث شهرداری اقدامات باید به گونه‌ای باشد تا کارهایی که شهروندان به آن نیاز دارند، در اولویت قرار گیرد.

در ادامه سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: توجه به ارتقای نشاط اجتماعی از طریق زیباسازی و پاکسازی منظر شهری، توجه به مبلمان شهری و ارائه خدمات مطلوب در حوزه شهر در اوج پرکاری و کار شبانه‌روزی و جهادی به دور از قید و بند ساعات اداری در دستور کار و اولویت شهرداری سمنان باشد.

وی افزود: انتخاب شهر سمنان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه جهانی راه ابریشم، امری ارزشمند است.

هاشمی تصریح کرد: بحث پساب شهری سمنان یکی از مباحثی است که باید به صورت جدی در دستور کار شهردار جدید باشد و تا رسیدن به نتیجه نهایی و مطلوب پیگیری شود. همچنین توجه به مبلمان شهری و خدمت به زائران امام هشتم (ع) و ارائه پذیرایی و اسکان مطلوب به آنان که از شهر سمنان عبور می‌کنند، از دیگر مباحثی است که باید در برنامه کاری شهرداری سمنان در دوره جدید قرار گیرد.

حسین موسوی، شهردار سمنان نیز در این مراسم تاکید کرد: امروز زمان کار و اقدامات جهادی است، برنامه‌های بسیار خوبی را برای شهر سمنان و مردم آن در دستور کار خود داریم.

وی افزود: قطعاً مباحث و موارد شهری را با مسئولان استان در جلسات متعدد و مستمر در میان گذاشته و رسیدگی خواهیم کرد.

موسوی تصریح کرد: طی شدن مسیر فعلی آزادراه حرم تا حرم در محدوده شهر منفعتی برای شهر سمنان ندارد؛ بنابراین پیشگیری از تحقق این امر یکی از اولویت‌های کاری ما در شهرداری سمنان است. احیای جاده سیلو تا حسن آباد به طول ۸ کیلومتر، تغییر ساختار کمربندی شمال سمنان در قالب چهار باند و پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ بسیاری برای شهر سمنان در اولویت کاری ما قرار دارد.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم حکم شهردار جدید سمنان با امضای وزیر کشور توسط استاندار سمنان به حسین موسوی اعطا شد.

کد خبر 680970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.