طرح جامع ترافیکی سنندج اجرایی می‌شود

شهردار سنندج گفت: اجرای طرح جامع ترافیکی با نگاه پیاده‌راه‌سازی در دستور کار شهرداری سنندج قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدانور رشیدی امروز _شنبه بیست‌وهشتم مردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح جامع ترافیکی شهر به عنوان یکی از اولویت‌های مهم و مورد نیاز شهر با بهره‌گیری از نظرات مشاوران مجرب و با هدف رفع مشکلات حوزه مسائل ترافیکی هسته مرکزی و کاهش نقاط حادثه‌خیز شهر در دستور کار شهرداری سنندج است.

وی افزود: طرح جامع ترافیکی با نگاه پیاده‌راه‌سازی در دستور کار شهرداری سنندج قرار دارد و در همین راستا ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی به‌ویژه در بافت مرکزی شهر در دستور کار قرار گرفته و مشاور نیز انتخاب و مشغول به کار است.

شهردار سنندج ایجاد پارکینگ طبقاتی در میدان آزادی را یکی از اولویت‌های مهم شهرداری سنندج دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا توافقات و اقدامات کارشناسی با نیروی انتظامی در حال انجام است و این مهم به‌زودی محقق خواهد شد.

رشیدی اضافه کرد: تمام تلاش مدیریت شهری طی دو سال اخیر، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری است. این مهم به عنوان رویکرد اصلی عمرانی دولت بستر رضایتمندی شهروندان را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به تعریض پل قشلاق (لاین خروجی) که تأثیر بسزایی در پدافند غیرعامل و کاهش ترافیک دارد، تصریح کرد: آغاز تکمیل بلوار کمربندی اسلام‌آباد حدفاصل میدان امام رضا (ع) و اتصال آن به بلوار ارتش به طول چهار هزار متر، آغاز احداث بلوار ۲۴ متری به منظور اتصال میدان ۱۲ فروردین به بیمارستان توحید و آغاز احداث تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی از پروژه‌های کلان شهری با محور رفع ترافیک در شهر سنندج است.

شهردار سنندج گفت: اسلام‌آباد دیگر پروژه در دست اجرای شهرداری سنندج است که عملیاتی شدن آن تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک در نقاط مختلف سطح شهر دارد.

رشیدی افزود: ساماندهی و اجرای پیاده‌راه هسته مرکزی شهر سنندج، با استفاده از دیدگاه و نظر کارشناسان فنی، از دیگر برنامه مدیریت شهری در راستای کاهش ترافیک و یکی از مطالبات جدی شهروندان مطرح شده است.

کد خبر 680941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.