استقلال ۱۰ نفره شد!

تیم فوتبال استقلال تهران در بازی دوستانه امروز مقابل داماش به‌ علت کمبود بازیکن با ۱۰ نفر به میدان رفت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندرانزلی روز _پنج‌شنبه بیست‌وششم مردادماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در چارچوب هفته دوم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به خلیج‌فارس در ورزشگاه آزادی رودرروی هم قرار گرفتند و استقلال با تک‌گل محمدحسین مرادمند برابر ملوان برنده شد.

آبی‌ها پس از اینکه موفق شدند در بازی هفته دوم از سد ملوان بندرانزلی عبور کنند عصر امروز _جمعه بیست‌وهفتم مردادماه_ در دو گروه به تمرین پرداختند.

بازیکنان اصلی این تیم که در برابر ملوان به میدان رفته بودند ریکاوری کردند و با بازیکنان ذخیره در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم داماش رفت و در پایان دو بر صفر بازنده شد.

نکته عجیب هم اینجا است که بر اساس تصویری که از ترکیب تیمی استقلال منتشر شده، آبی‌ها با ۱۰ نفر در برابر داماش گیلان میدان رفتند.

بدین ترتیب مشخص می‌شود صحبت‌های جواد نکونام که همواره از کمبود بازیکن به‌عنوان یکی از مشکلات پیش روی خود گفته بود بی‌راه هم نبوده است.

استقلال ۱۰ نفره شد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال روز گذشته در کنفرانس‌خبری پس از بازی با ملوان بندرانزلی هم به خبرنگاران گفته بود در ایام فیفادی باید از میان آن‌ها برای تمرینات یارکشی و استفاده کند. ضمن اینکه هنوز برخی خریدهای استقلال ازجمله سامان تورانیان و آریا برزگر نتوانسته‌اند برای بازی‌های رسمی در اختیار سرمربی این تیم قرار گیرند.

کد خبر 680857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.