تشییع پیکر ۲ تن از شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

پیکر پاک دو تن از شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) صبح امروز با حضور گسترده مردم شهیدپرور شیراز تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم وداع و تشییع پیکرهای پاک و مطهر دو شهید حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از ساعت ۹:۰۰ صبح امروز _ چهارشنبه بیست و پنجم مردادماه_ از محل میدان شهدای شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) آغاز شد.

این مراسم باشکوه با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، استاندار فارس، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و خانواده‌های معظم شهدا، مسؤولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این آئین زنان و مردان، جوانان و نوجوانان غیرتمند شهر شیراز با جان دل این دو شهید عزیز را همراهی کردند و فریاد «هیهات من الذله، ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم، انقلاب اسلامی چون کوه استوار است، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند و با در دست داشتن عکس شهدا و سر دادن شعارهایی علیه جنایت کشورهای حامی تروریست حماسه‌ای ماندگار را رقم زدند.

به گزارش ایمنا، شامگاه یکشنبه بیست‌ودوم مردادماه در پی حمله عناصر گروه تکفیری داعش به حرم مطهر شاهچراغ (ع)، هشت نفر مصدوم شدند که در همان لحظات ابتدایی شهید غلامعباس عباسی از خدام حرم مطهر به درجه رفیع شهادت نائل شد و مابقی مصدومان به مراکز درمانی شیراز منتقل شدند و شامگاه دوشنبه محمد جهانگیری از نیروهای امنیتی حرم مطهر که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به رغم انجام دو بار عمل جراحی در بیمارستان نمازی، به خیل شهدای حرم پیوست.

بر اساس اعلام مسئولان فارس، آئین تشییع این شهید والامقام امروز_ چهارشنبه بیست و پنجم مردادماه_ از میدان شهدا تا حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود. بعدازظهر نیز آئین وداع با این شهید همزمان با نماز مغرب و عشاء در مصلی نماز جمعه شهرستان مرودشت برگزار و تدفین این شهید روز پنج‌شنبه بیست‌وششم مردادماه از مقابل سپاه پاسداران تا میدان امام خمینی (ره) و سپس به سمت گلزار شهدای روستای کناره برگزار می‌شود.

کد خبر 680294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.