توقیف ۱۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف ۱۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در راستای برخورد با برهم زنندگان آرامش شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با برهم زنندگان آسایش شهروندان و مخلان نظم عمومی در تفرجگاه‌های سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات تخصصی، چهار دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف که با انجام حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز موجب اخلال در نظم عمومی و برهم زدن آسایش شهروندان در تفرجگاه‌ها شده بودند را شناسایی و نسبت به اعمال قانون آنها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ۱۳ نفر از برهم زنندگان آسایش شهروندان و مخلان نظم عمومی نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی مهم‌ترین هدف اجرای این طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتمندی مردم اعلام و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 680108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.