مبارزه با تحریف باید پیش از ایجاد شبهه صورت گیرد

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: وظیفه ما تهاجم پیش از دفاع کردن است و نباید دشمن به ما حمله کند و به دفاع برخیزیم بلکه باید پیش از ایجاد شبهه، تبلیغ و تبیین و مبارزه با تحریف را در جامعه آغاز کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام رحمت الله صادقی عصر امروز_ بیست و یکم مردادماه_ در جلسه تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نائین با بیان اینکه جهاد تبیین و جهاد تبلیغ بر همگان واجب است، اظهار کرد: در ایام اسارت اهل بیت (ع) و شرح واقعه کربلا توسط آنان قرار داریم و ما نیز باید به تاسی از حضرت سجاد (ع) و حضرت زینب (س) برای مبارزه با تحریف، تبلیغ و تبیین کنیم.

وی ادامه داد: وظیفه ما تهاجم پیش از دفاع کردن است و نباید دشمن به ما حمله کند و به دفاع برخیزیم بلکه باید پیش از ایجاد شبهه، تبلیغ و تبیین و مبارزه با تحریف را در جامعه آغاز کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه وظایفی در مسیر جهاد تبیین بر دوش ما است، عنوان کرد: دشمن شناسی، شناخت چهره منحوس خاندان پهلوی به مردم دو مورد اولیه است که باید افسران جهاد تبیین به آن عمل کنند و مانع گمراهی مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در مقابل تحریفات دشمن شوند.

وی سومین وظیفه افسران جهاد تبیین را بیان ریشه مشکلات اقتصادی عنوان و تصریح کرد: زندگی در ایران به مراتب از دیگر کشورها بهتر است و افسران جهاد تبیین باید وضعیت زندگی در دیگر کشورها را نیز به جامعه معرفی تا مردم قضاوت کنند.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه بزرگترین جهاد تبیین معرفی جبهه حق به جامعه است، گفت: یکی دیگر از وظایف افسران جهاد تبیین، معرفی زندگی امامین انقلاب است زیرا دشمن تا به حال یک نقطه سیاه در زندگی این دو بزرگوار پیدا نکرده است.

وی افزود: تمام نیروهای شوم و شیاطین داخلی و خارجی برای نابودی سه ویژگی غیرت، حیا و عفت در ایران با واسطه جنگ ترکیبی جمع شده‌اند چرا که نابودی این ویژگی‌ها، نابودی ایران اسلامی بدون جنگ سخت است.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: غیرت یک صفت درونی است و بروز و ظهور این غیرت، حیا و میوه و ثمره این دو ویژگی، عفت است و جامعه بدون عفت، جامعه هلاک شده و اسیر شده به دست دشمن است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین هدایت الله قدمی تقدیر و حجت الاسلام و المسلمین محمد باقریان به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نائین منصوب شد.

کد خبر 679416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.