تاکید نیلوفر اردلان بر ادامه مذاکرات با سپاهان: هنوز توافق نکرده‌ایم

سرمربی سابق تیم فوتسال بانوان پیکان گفت: تا این لحظه توافق نهایی با سپاهان انجام نشده و چیزی به‌صورت قطعی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آستانه ورود به چهارمین ماهی قرار داریم که تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان سرمربی ندارد و تا این لحظه هنوز نتوانسته است تیم جدید خود را برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان موسوم به جام کوثر تکمیل کند. موضوعی که به‌طور قطع برای باشگاهی همچون سپاهان نگران‌کننده و دور از پیش‌بینی‌ها در حال رقم خوردن است.

پس از استعفای مریم ایراندوست از هدایت تیم فوتبال بانوان سپاهان، نام بیان محمودی، مریم جهان‌نجاتی و نیلوفر اردلان به‌عنوان گزینه‌های جانشینی سرمربی سابق طلایی‌پوشان مطرح شد و با وجود به توافق نرسیدن با دو گزینه ابتدایی، صحبت‌های جدی‌تری از سوی مدیریت باشگاه با نیلوفر اردلان انجام شد تا سرمربی سابق تیم فوتسال بانوان پیکان هدایت سپاهان را برعهده گیرد.

حتی مذاکرات روند خوب و سریعی نیز به‌خود گرفت و انتظار می‌رفت تا هفته قبل نیلوفر اردلان با امضای قرارداد، به‌طور رسمی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان معرفی شود اما گویا هنوز باشگاه سپاهان و نیلوفر اردلان، در برخی موارد با یکدیگر به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم

در همین خصوص نیلوفر اردلان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایمنا درباره شایعات حضور وی در سپاهان به‌عنوان سرمربی فصل آینده این تیم اظهار کرد: هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم و هیچ چیزی به‌صورت قطعی وجود ندارد. در حال حاضر قصد مصاحبه ندارم و قرار شده است سکوت کنیم تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت و آینده به کجا می‌رسد.

کد خبر 679248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.