فرسودگی مینی‌بوس‌های شهرداری استفاده از کولر را ناممکن کرده است

شهردار آران و بیدگل با اشاره به انتقاد شهروندان از نبود کولر گازی در مینی‌بوس‌های شهرداری، گفت: با توجه به فرسودگی مینی‌بوس‌های شهرداری موتور این خودروها توان کولر گازی را ندارد.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مطالبات شهروندان شهرک پردیسان مبنی بر رسیدگی به فضای سبز محله اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده وجین، نظافت و برنامه‌ریزی آبیاری بوستان توسط شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل در دست انجام است.

وی با اشاره به انتقاد شهروندان از نبود کولر گازی در مینی‌بوس‌های شهرداری افزود: کولرهای گازی تمام مینی‌بوس‌های شهرداری در چند سال اول بهره‌برداری روشن بود و شهروندان از آن بهره می‌بردند، اما با توجه به اینکه عمر مفید این مینی‌بوس‌ها پنج سال و بیشتر خودروها مدل ۱۳۸۳ است، کاملاً فرسوده هستند و موتور این خودروها توان نصب کولر گازی را ندارد.

شهردار آران و بیدگل با اشاره به انتقاد شهروندان مبنی بر اینکه پارک زیتون از نگهبانی تا نمازخانه روشنایی ندارد، تاکید کرد: از سوی ناحیه دو شهرداری آران و بیدگل سیستم روشنایی پارک زیتون در حال تعمیر اساسی است و تلاش داریم حداکثر تا اوایل شهریورماه اصلاح شود.

صانعی تصریح کرد: خیابان منتهی به پارک زیتون (از طرف میدان معین‌آباد به طرف پارک زیتون) روشنایی کمی دارد و هنگام شب رانندگی را مشکل می‌کند، زیرا از چراغ‌هایی با نور آفتابی استفاده شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه روشنایی معابر مربوط به اداره برق است، اما درخواست‌های شهروندان برای مدیریت اداره برق شهرستان آران و بیدگل ارسال شده است.

شهردار آران و بیدگل گفت: عملیات روکش آسفالت کوچه حجاب هفتم با مساحت هشت هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل انجام شده است.

کد خبر 679211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.