فصل بیست‌وسوم زمانی برای درخشش ابوالفضل جلالی

ابوالفضل جلالی مدافع‌چپ جوان استقلال در بازی هفته اول فصل جدید لیگ برتر مقابل صنعت‌نفت عملکرد درخشانی داشت و امیدوار است با کمک جواد نکونام دوباره احیا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _پنج‌شنبه نوزدهم مردادماه_ تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران از ساعت ۲۱:۳۰ در آخرین دیدار هفته نخست فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در ورزشگاه تختی به‌مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان جواد نکونام با نتیجه سه بر صفر از سد حریف خود عبور کردند.

یکی از مهم‌ترین و جالب‌توجه‌ترین اتفاقات این بازی، درخشش مدافع مغضوب ریکاردو ساپینتو در فصل گذشته رقابت‌های فوتبال ایران بود. ابوالفضل جلالی مدافع‌چپ ۲۵ ساله که همواره در سه‌فصل اخیر عملکرد خوبی در استقلال به‌نمایش می‌گذاشت اما سرمربی فصل قبل آبی‌پوشان به‌دلایل نامعلوم اعتقادی به وی نداشت.

ابوالفضل جلالی با نظر جواد نکونام سرمربی فصل جاری آبی‌ها از ابتدا در ترکیب بازی شب گذشته استقلال قرار گرفت؛ مدافع‌چپ آبی‌پوشان پایتخت در صحنه گل اول تیمش با پرتاب‌اوتی که انجام داد تأثیر مستقیمی در به‌ثمر رسیدن گل داشت و گل دوم استقلالی‌ها توسط امیرارسلان مطهری هم با ارسال بی‌نظیر وی به تور دروازه صنعت‌نفت دوخته شد.

مدافع تیم فوتبال استقلال پس از برخورد عجیبی که توسط کادرفنی قبلی آبی‌ها با وی شد تصمیم داشت قرارداد خود را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کند و حتی به این فکر افتاده بود که به پرسپولیس بپیوندد اما قوانین جدید سازمان‌لیگ مانع از این اتفاق شد تا دریچه جدیدی در فصل پیش‌رو به‌روی جلالی باز شود.

شماره ۳۳ استقلال در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز تیم ملی را همراهی کرد و در بازی پایانی مرحله گروهی مقابل آمریکا فرصت بازی‌کردن به‌دست آورد اما در لیگ برتر مجموعاً ۱۵ بازی انجام داد که در اکثر آن‌ها نیز به‌عنوان یار تعویضی به‌زمین فرستاده می‌شد. درخشش جلالی در بازی شب گذشته نشان داد توانایی‌ها و انگیزه‌های وی بسیار بالاست و می‌تواند در تیم نکونام احیا شود.

کد خبر 679181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.