سهم شهرداری از تجاری‌های پردیسان واگذار شود

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: دولت باید سهم شهرداری در ۲۰ درصد تجاری‌های منطقه پردیسان را واگذار کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن محرری در جلسه بررسی مشکلات پروژه مسجد جامع و مصلی پردیسان که امروز_ پنج‌شنبه نوزدهم مردادماه_ که در دفتر امام جمعه پردیسان قم انجام شد اظهار کرد: منطقه پردیسان نیاز به بهبود خدمات در حوزه‌های مختلف دارد.

وی افزود: در بخش‌های مختلف از جمله شبکه معابر، کاربری‌های شهری و سرانه‌های فرهنگی مطالبات بسیاری در پردیسان وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه پردیسان منطقه هشتم شهر قم است و نباید ضوابط متفاوتی در آن اعمال شود تصریح کرد: مسئله مجوزهای موقت تجاری مشکلات زیادی را در این محدوده ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه مسئله ساماندهی وضعیت مسجد جامع و مصلی پردیسان مسئله مهمی است، خاطرنشان کرد: وضعیت محوطه اینجا در شأن نمازگزاران نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: یک برآورد ریالی برای محوطه سازی، سرویس بهداشتی و تکمیل دیوارها انجام شود، در شورای اسلامی شهر برای تکمیل تهاتری این کار تسهیل‌گری خواهد شد.

محرری با اشاره به اینکه سرویس بهداشتی مسجد جامع می‌تواند به عموم نیز خدمات دهد، گفت: فاز اول سرویس بهداشتی مطابق نقشه اصلی مسجد جامع ساخته شود.

وی افزود: اگر اداره کل راه و شهرسازی در اعطای ۲۰ درصد سهم شهرداری از تجاری‌های پردیسان و حقوق شهرداری در اراضی الحاق شده تسریع کند، می‌توان اقدامات مهمی در تأمین خدمات عمومی در پردیسان انجام داد.

کد خبر 678985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.