کیفیت پایین چمن انزلی تعجب‌آور بود / ذوب‌آهن همچنان به فرصت و صبوری نیاز دارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با وجود اینکه برابر ملوان به پیروزی رسیدیم، اما هنوز به زمان نیاز داریم تا به‌مرور زمان پیشرفت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل ملوان بندرانزلی در هفته اول فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر که با پیروزی دو بر یک گاندوها همراه شد، اظهار کرد: به تیم شایسته ملوان و همکارم مهدی تارتار خسته‌نباشید می‌گویم. در رابطه با این دیدار می‌توانمبگویم که بازی باکیفیتی از سوی دو تیم شاهد نبودیم و دلیل اصلی آن نیز کیفیت پایین زمین بود که واقعاً جای تعجب دارد. چهار ماه قبل که به انزلی آمدم چمن بسیار خوب بود، اما امروز حتی نمی‌شد روی زمین یک پاس ساده ارسال کرد، به‌هرحال همین مسئله باعث شد به‌جای کیفیت مطلوب، اتفاقات و شانس نتیجه را مشخص کند.

وی با تاکید بر کیفیت ضعیف چمن ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران افزود: از لحاظ تراز فنی نمی‌شود این بازی را براندازد کرد و همه‌چیز به جنگ‌های هوایی و توپ‌های سوم ختم می‌شد که همین هم باعث شده بود فرصت ریسک از تیم‌ها گرفته شود. به هر حال به بازیکنان ملوان و شاگردان خودم خداقوت می‌گویم؛ بچه‌های من با این شرایط آب‌وهوایی خوب تلاش کردند و ذوب‌آهن موفق شد بعد از حدود بیشتر از یک سال در بازی خارج از خانه به پیروزی برسد که آن را به هواداران، کارگران کارخانه و مردم اصفهان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به اینکه ذوب‌آهن در نیمه‌دوم زمان بازی را تلف می‌کرد، گفت: آن‌هایی که مرا می‌شناسند می‌دانند که در سبک بازی تیم‌های من وقت تلف‌کردن وجود ندارد؛ با توجه به شرایط هوا و در هفته اول اوضاع فرق می‌کند. دو مرتبه هم پای بازیکنان تیم ما دچار گرفتگی شد و آریاکیا باید تعویض می‌شد، اما دیگر نمی‌توانستیم تعویض کنیم. البته قبول دارم که در هفت دقیقه پایانی در خط دفاعی قرار گرفته بودیم، چرا که باید به این سه‌امتیاز دست پیدا می‌کردیم.

محمد ربیعی با تمجید از هواداران ملوان همچنین ابراز امیدواری از حضور هواداران ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر برای حمایت از این تیم تصریح کرد: هر زمان به انزلی می‌آیم واقعاً لذت می‌برم؛ امروز با وجود کیفیت ضعیف چمن، هواداران پرشور ملوان به جذابیت بازی افزوده بودند. حضور تماشاگران ارزشمند است، البته فکر می‌کنم فقط ورزشگاه آزادی شرایط میزبانی از تماشاگران را نداشت که به سکوهای مخروبه آن برمی‌گردد و من هم تصاویرش را دیدم. از حضور هواداران در انزلی لذت بردیم و امیدوارم در اصفهان نیز شاهد حضور پرشور تماشاگران ذوب‌آهن باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن برای رسیدن به روزهای بهتر و پیشرفت نسبت به فصول گذشته به زمان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن امروز پیروز شد اما خیلی کار دارد؛ از مجموع ۱۵ بازیکنی که امروز بازی کردند، ۶ بازیکن ۲۱ سال کمتر داشتند. تیم جوانی داریم اما باید صبر به‌خرج داده شود تا انشاالله به‌مرور زمان به شرایط بهتری دست پیدا کنیم.

کد خبر 678866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.