پیروزی ذوب‌آهن در بازی خارج از خانه پس از ۳۲ هفته

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که آخرین بار هفته بیست‌وهشتم دو فصل قبل، فجرسپاسی را در خانه‌اش شکست داده بود، پس از ۳۲ هفته امروز ملوان را در انزلی شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان امروز _چهارشنبه هجدهم مردادماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران به‌مصاف ملوان بندرانزلی رفت؛ تقابلی که در چارچوب هفته نخست فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و شاگردان محمد ربیعی در یک بازی پر افت‌وخیز و جذاب با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود گذشتند.

نکته بسیار مهمی که در این پیروزی نهفته، شکسته شدن طلسمی است که ماه‌ها فقط تمدید می‌شد، اما بالاخره از روی پیشانی گاندوها پاک شد؛ ذوب‌آهن آخرین‌بار در هفته ۲۸ فصل بیست‌ویکم لیگ برتر موفق شده بود فجرسپاسی شیراز را در ورزشگاه حافظیه با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و از آن تاریخ تا همین امروز، دو هفته در فصل بیست‌ویکم و کل ۳۰ هفته در فصل بیست‌ودوم در حسرت پیروزی در خانه حریفان در لیگ برتر مانده بودند.

جالب‌تر اینکه این طلسم دقیقاً مقابل تیمی شکسته شد که سرمربی‌اش مهدی تارتار است؛ تارتار این میراث و رکورد منفی را از خود طی دو فصل قبل در ذوب‌آهن به‌یادگار گذاشته بود و سبزپوشان اصفهانی برابر ملوان که هدایت آن برعهده مهدی تارتار است، پس از ۳۲ هفته یا به عبارتی بیشتر از ۱۴ ماه در یک‌بازی خارج‌ازخانه لیگ برتر به پیروزی برسند.

کد خبر 678845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.