تملک خیابان امام‌زاده ابراهیم در اولویت تملک‌های شهرداری است

شهردار آران و بیدگل گفت: تملک خانه‌ها در مسیر آزادسازی انجام شده، اما بعضی از املاک موجود دارای نواقصی از جمله سند است که کار تملک را به تاخیر انداخته است و پروژه آزادسازی پیشرفت کُندی دارد.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتقاد شهروندان مبنی بر تأخیر در اتمام آزادسازی خیابان امام‌زاده ابراهیم (ع) که موجب تصادف شده است، اظهار کرد: به اطلاع شهروندان می‌رسانم با پیگیری‌های به عمل آمده، تملک خیابان امام‌زاده ابراهیم در اولویت تملک‌های شهرداری ناحیه دو قرار دارد.

وی افزود: تملک خانه‌ها در مسیر آزادسازی انجام شده، اما به علت اینکه بعضی از املاک موجود دارای نواقصی از جمله سند است کار تملک به تأخیر افتاده است و پروژه آزادسازی پیشرفت کُندی دارد.

شهردار آران و بیدگل با اشاره به انتقاد شهروندان از کندی عملیات بهسازی میدان ولی‌عصر (عج) که موجب تخریب زمین اطراف درختان شده است، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و ارسال تصویر آبیاری توسط معاونت خدمات شهری شهرداری ناحیه یک تا پایان عملیات بهسازی میدان ولی‌عصر (عج) ، درختان این میدان به صورت دستی آبیاری می‌شوند.

صانعی اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد شهروندان در دو بلوار احمدآباد انتهای بلوار به سمت میدان ولیعصر و انتهای بلوار دانشگاه تقاطع بلوار عظیمی زیاد است، سرعت‌گیرهایی طراحی و نصب شد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده و دستور مدیر شهرداری ناحیه یک، رنگ‌آمیزی و نصب علائم هشدار دهنده به درخواست شهروندان انجام شد.

شهردار آران و بیدگل از اجرای عملیات زیرسازی و بلوک‌فرش کوچه ولایت ۱۳ واقع در خیابان امام خمینی (ره) توسط شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل خبر داد و گفت: عملیات بلوک‌فرش این کوچه با مساحت ۹۰۰ مترمربع و با اعتباری حدود ۴.۵ میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل انجام شده است.

کد خبر 678676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.