ساکت: به‌دنبال ارتقا همه‌جانبه باشگاه سپاهان هستیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: همه این کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای ارتقا همه‌جانبه است و مدیریت، مربی، بازیکن و زیرساخت همه باید ارتقا پیدا کنند.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ساکت امروز_ سه‌شنبه هفدهم مردادماه_ در مراسم اختتامیه سومین دوره دابل پاس فیفا اظهار کرد: علاقمند هستیم که بازهم در آینده نیز مدرسان دابل پاس را کنار خودمان داشته باشیم زیرا این دوره بسیار حرفه‌ای برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه افزود: همه این کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای ارتقا همه جانبه است و مدیریت، مربی، بازیکن و زیرساخت همه باید ارتقا پیدا کنند؛ اجرای نکات بیان شده در این دوره بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: یکی از اتفاقات مثبت این دوره این بود که پیوند و نزدیکی بیشتری بین مورایس و کادر فنی تیم فوتبال با مربیان آکادمی داشتیم.

محمدرضا ساکت در پایان خاطرنشان کرد: حضور پنج تا شش بازیکن آکادمی در تیم اصلی نشان‌دهنده این است که تاکنون مسیر را خوب جلو می‌رویم اما هنوز می‌توانیم بهتر و بهتر شویم.

به گزارش ایمنا، سومین دوره حضوری دابل پاس فیفا در تاریخ سیزدهم تا هفدهم مردادماه در باشگاه سپاهان با حضور نمایندگان بلژیکی دابل پاس آقایان «هانس واندر» و «زندر پت» در دو کلاس تئوری و عملی برگزار شد.

لازم به‌ذکر است پروسه انتقال بازیکنان پرورش یافته در آکادمی به تیم اصلی باشگاه اصلی‌ترین موضوع تدریس در این دوره دابل پاس بود؛ دابل‌پاس به ارزیابی، مشاوره و آموزش فدراسیون‌ها، لیگ‌ها و باشگاه‌های ورزشی در سراسر جهان می‌پردازد.

کد خبر 678627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.