مهدی تارتار: مانند هواداران ملوان هیچ‌کجا ندیده‌ام/ ثبات و بقای ملوان در لیگ برتر مهم است

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: مسئله‌ای که اهمیت دارد ثبات ملوان در لیگ برتر است تا جوانان انزلی‌چی بتوانند توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در جریان هفته نخست فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: برای هواداران سایر تیم‌هایی که من در آن‌ها حضور داشته‌ام احترام قائل هستم اما باید بگویم هوادارانی همچون مردم انزلی هیچ ‌کجای ایران ندیده‌ام. هواداران ملوان ما را در تمرینات تنها نگذاشتند و مطمئن هستم تا پایان فصل نیز ما را تنها نخواهند گذاشت.

وی افزود: امیدوارم نه به‌خاطر مهدی تارتار بلکه به‌خاطر عشقی که به این تیم دارند فردا به ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران بیایند چرا که برای ما روز مهمی است، هرجا می‌رویم حرف ملوان است؛ وقتی این عشق را می‌بینم مسئولیتم سنگین‌تر می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در ادامه گفت: خوشبختانه مشکل اداری در خصوص بازیکنان‌مان برای ثبت قراردادهایشان نداریم و از همین‌رو باید از مدیریت قبلی تشکر کنیم که باعث شدند ملوان جزو خوش‌حساب‌ترین باشگاه‌ها باشد. البته سهیل فداکار مصدوم و تنها غایب دیدار فردا خواهد بود. تا امروز از حیث مالی کم و کاستی نداشته‌ایم اما از مسئولان انتظار دارم تیم را حمایت کنند، زیرا به‌جز تیم فوتبال بزرگسالان، رده‌ها پایه هم فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و تیم بانوان نیز باید شروع به تمرین کند. هزینه‌ها سنگین است و مسئولان باید به تیم بزرگ ملوان کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: دوست ندارم قبل از بازی تمرکزم را از دست بدهم، فردا سنگ هم از آسمان ببارد، باید به‌دنبال کسب سه امتیاز کامل دیدار باشیم و این را به بازیکنان نیز منتقل کرده‌ام؛ مبحث بازیکن بومی در کل دنیا وجود دارد اما وقتی پیراهن ملوان را بر تن می‌کنیم، از همین شهر هستیم. اما افرادی که بچه انزلی هستند یک گام از ما جلوتر قرار دارند و در شرایط مساوی قطعاً به بومی‌ها فرصت کسب تجربه خواهیم داد.

مهدی تارتار در پایان تصریح کرد: می‌توانستم دو دروازه‌بان از رده بزرگسال برای تقویت تیم از شهرهای دیگر بیاورم اما یک دروازه‌بان اصلی به تیم اضافه کردیم و دو گلر دیگر از رده آکادمی ملوان به تیم بزرگسالان اضافه شدند. مهم این است که ملوان در لیگ برتر حفظ شود تا جوانان بتوانند خودشان را نشان بدهند، مسئله مهم ایجاد ثبات لازم در ملوان است تا سال‌های طولانی در لیگ برتر حفظ شود و جوانان هم بتوانند خودشان و توانایی‌های‌شان را نشان دهند.

کد خبر 678618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.