ظرفیت خبرگزاری ایمنا برای گسترش اخبار در کشورهای فارسی‌زبان

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: خبرگزاری ایمنا خبرگزاری خوش‌نامی است و جایگاه شهری خوبی دارد. این خبرگزاری در حال حاضر بسیار رشد پیدا کرده و مدیران شهری این رسانه را با نام نیک می‌شناسند.

مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رسانه در جهان اهمیت زیادی دارد و اگر نتوانیم خودمان را همپای بسیاری از رسانه‌های جهانی مطرح کنیم، آسیب می‌بینیم؛ بنابراین باید در عرصه رسانه خودمان را تقویت کنیم.

وی افزود: اقتدار رسانه‌های ما در جهان می‌تواند بسیار ارزشمند باشد، خبرگزاری ایمنا خبرگزاری خوش‌نامی است و جایگاه شهری دارد و در حال حاضر بسیار رشد پیدا کرده است و مدیران شهری این رسانه را با نام نیک می‌شناسند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور خاطرنشان کرد: بعضی از مشکلاتی که رسانه‌ها با آن دست به گریبان هستند، در ایمنا وجود ندارد و اهرمی بوده تا مدیران شهری بتوانند ایده‌ها و ابتکارات خودشان را بهتر مطرح کنند و عملکرد خود را ارائه دهند.

جمالی‌نژاد ادامه داد: خبرگزاری ایمنا می‌تواند نه تنها در میان شهرهای کشور، بلکه بین کشورهای فارسی‌زبان همچون افغانستان و تاجیکستان مورد توجه باشد.

وی تصریح کرد: مدیران شهری اصفهان پاک‌دست و دلسوز هستند و اتفاقاتی که در شهر رقم می‌خورد گویای آن است، برای اینکه اصفهان بتواند جهش و نگاه تحولی را داشته باشد، نیاز است به جوانان و نخبگان دانشگاهی بیشتر میدان داده شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور تاکید کرد: دانشگاه‌های خوبی در سطح کشور از جمله در ایران داریم که به بسیاری از کشورهای جهان ایده‌های ابتکاری ارائه می‌دهند و باید از این ظرفیت در کشور خودمان به ویژه شهرداری اصفهان استفاده کنیم. ما در شهرداری اصفهان نیاز به جوان‌گرایی داریم.

جمالی‌نژاد گفت: نیاز است فکر و ایده جدیدی در شهر تزریق شود و با توجه به مطالبات دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها ما نیز بتوانیم در شهرداری خلاقیت، نوآوری و پویایی را ایجاد کنیم.

کد خبر 678615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.