ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه خرید وسایل نقلیه پاکرو درقالب کالاکارت

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اصفهان گفت: طی تفاهم‌نامه امضا شده با شهرداری اصفهان قرار است که طرح «بفرمائید پاکرو» ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بدون نیاز به سپرده برای خرید وسایل نقلیه پاک در قالب طرح کالا کارت به شهروندان ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا اسفندیاری امروز_ سه‌شنبه هفدهم مردادماه در دیدار با شهردار اصفهان اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بالغ بر ۱۰ سال است که کار خود را آغاز کرده و عمده سهامداران آن بانک‌های کشور هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سرمایه این بانک به بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان رسیده است، گفت: در طول سال‌های گذشته، حجم و تنوع عملکرد و مشتری این بانک تا سطح بین‌المللی نیز اثرگذار بوده است که دریافت رتبه سوم بانکداری اسلامی در جهان از جمله افتخارات این بانک محسوب می‌شود.

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اصفهان افزود: در حال حاضر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دارای ۵۳۰ شعبه در سراسر کشور و ۲۹ شعبه در استان اصفهان است، ۷۵ درصد مشتری‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را اشخاص حقیقی شامل شده و مابقی اشخاص حقوقی و ارگان‌های دولتی و خصوصی هستند.

وی ادامه داد: تغییر نگرش مردم و مسئولان به امر قرض‌الحسنه بر اساس عملکرد دو بانک فعال کشوری در این عرصه، بسیار ملموس است، طی سال‌های گذشته نگرش مردم نسبت به قرض‌الحسنه و بانکداری اسلامی بسیار رو به توسعه بوده است.

اسفندیاری گفت: بر اساس آمار و اطلاعات و میزان استقبال مردم از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، پیش بینی می‌شود جبهه جدیدی از بانکداری گشوده شده و در روزهای آینده طلیعه خوبی را در عرصه بانک قرض‌الحسنه در کشور شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: این بانک به صورت واقعی اعطای وام و تسهیلات خود را به شکل قرض‌الحسنه عمل می‌کند که این مهم موجب برکت در جای جای حرکت بانک شده است.

مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اصفهان یادآور شد: در حال حاضر صفر تا صد خدمات در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از افتتاح حساب تا دریافت وام، به صورت غیر حضوری انجام شده، البته با توجه به حجم استقبال مردم از این بانک، مباحث زیرساختی نیز از سوی مسئولان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حال افزایش است.

وی افزود: رضایتمندی در ارائه خدمات، تکریم ارباب رجوع و سرعت در ارائه خدمات غیر حضوری از جمله شعارها و محورهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است، بر این اساس تلاش مضاعفی را در توسعه زیرساخت الکترونیکی برای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آغاز کرده و تعامل خوبی را با بدنه جامعه برقرار ساخته‌ایم.

اسفندیاری با بیان اینکه طرح‌های مختلفی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اجرا می‌شود که طرح کالا کارت یکی از آنها است، اظهار کرد: این طرح با هدف استفاده مردم از تسهیلات خرید کالاهای ایرانی و همچنین رونق بخشی به تولیدگران داخلی برنامه‌ریزی شده است که در قالب آن به هر شخص حقیقی در قالب کالا کارت تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه اعطا می‌شود که می‌تواند برای خرید کالاهای تعریف شده، استفاده شود.

وی با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر اساس مدل اقدام به نفع مردم و قشر متوسط جامعه طراحی شده است، گفت: طی تفاهم‌نامه امضا شده با شهرداری اصفهان قرار بر این است که طرح «بفرمائید پاکرو» ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بدون نیاز به سپرده برای خرید وسایل نقلیه پاک در قالب طرح کالا کارت به شهروندان ارائه شود.

کد خبر 678566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.