خبرنگاران مجاهدان اصلی نبرد پیچیده جنگ ترکیبی هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران مجاهدان اصلی نقطه کانونی جهاد تبیین و خنثی کردن نبرد پیچیده جنگ ترکیبی دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز _سه‌شنبه هفدهم مردادماه_ مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: در زمانه‌ای قرار داریم که دشمن با یک جنگ شناختی به مبارزه با مردم ایران آمده است و جهاد تبیین نقطه کانونی خنثی کردن این برنامه قرار دارد و خبرنگاران مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند.

وی افزود: ضروری است روز خبرنگار را به همه خبرنگاران کشور تبریک بگویم و به‌طور ویژه از تلاش‌های خبرنگاران حوزه مجلس که از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین حوزه‌های خبری محسوب می‌شود، تشکر کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز شهدای مدافع حرم که اقتدار کشور را مدیون آنها هستیم، گرامی می‌دارم و به خانواده‌های مظلوم این شهدا که عزیزان خود را برای اسلام، انقلاب و کشورمان فدا کردند همچنین در برابر برخی از فریب‌خوردگان صبوری می‌کنند، سر تعظیم فرود می‌آورم.

قالیباف از همه شهدا برای خود و همکاران طلب دعای خیر کرد تا بتوانند به وظیفه خود در برابر مردم به‌ویژه حل مسائل اقتصادی اهتمام کنند تا شرمنده خون صدها هزار شهید نباشند.

کد خبر 678479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.