زمین‌های پایین کوه زنجان بر اساس ضوابط و مقررات واگذار شده است

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه زمین‌های پایین کوه بر اساس ضوابط و مقررات واگذار شده است، گفت: به هیچ‌یک از همکاران بنیاد مسکن در روستای پایین‌کوه، زمین داده نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا خواجه‌ای امروز _دوشنبه شانزدهم مردادماه_ در نشست خبری با بیان اینکه مطالعه طرح هادی ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار انجام شده است، اظهار کرد: مطالعه طرح هادی حدود ۶۰ روستای زیر ۲۰ خانوار نیز انجام شده است.

وی با اشاره به افق ۱۰ ساله طرح هادی روستایی افزود: بازنگری طرح هادی حدود ۴۲۰ روستا انجام شده و موضوع بازنگری طرح هادی روستایی ۱۲۰ روستا نیز امسال در دستور است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه حدود ۲۸۰ روستا نیازمند بازنگری طرح هادی است، خاطرنشان کرد: حجم توسعه روستایی انجام شده در افق ۱۰ ساله پاسخگوی نیاز روستا بوده است و شاید تا یکی دو سال آینده نیازی نباشد که اولویتی در این حوزه داشته باشیم.

خواجه‌ای با اشاره به اعطای ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض از محل حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) به واحدهای نیمه‌تمام روستایی تصریح کرد: احداث ۱۲۸ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو عضو معلول به همت حساب ۱۰۰ امام (ره)، کمک بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال محقق شده است.

وی از کمک بلاعوض به تأمین مسکن محرومان در قالب (احداث، تعمیر، خرید و اجاره) به تعداد ۴۱۰ فقره با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: احداث ۳۵ واحد مسکونی برای محرومان توسط خیران و کمک حساب ۱۰۰ امام (ره) با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با تاکید بر اینکه زمین‌های پایین کوه بر اساس ضوابط و مقررات واگذار شده است، افزود: به هیچ‌یک از همکاران بنیاد مسکن در روستای پایین‌کوه، زمین داده نشده و زمین‌های پایین کوه طی سال‌های گذشته به متقاضیان واگذار شده است.

کد خبر 678379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.