حضور در جمع ۱۶ تیم برتر هندبال نوجوانان جهان کاری بزرگ و درخشان است

رئیس فدراسیون هندبال گفت: شاید تصور حضور در مرحله یک هشتم با توجه به حضور تیم های سوئد و جزایر فارو که از قدرت های برتر جهان هندبال هستند کمی سخت بود، اما با درخشش بازیکنان و همت کادر فنی این اتفاق محقق شد و با پنج امتیاز مقتدرانه به مرحله بعد صعود کردیم.

به گزارش ایمنا، علیرضا پاکدل پس از پیروزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران برابر بروندی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان، اظهار کرد: حضور در جمع ۱۶ تیم برتر و صعود به مرحله یک هشتم نهایی را تبریک می‌گویم، شاید تصور حضور در مرحله یک هشتم با توجه به حضور تیم‌های سوئد و جزایر فارو که از قدرت‌های برتر جهان هندبال هستند کمی سخت بود، اما با درخشش بازیکنان و همت کادر فنی این اتفاق محقق شد و با پنج امتیاز مقتدرانه به مرحله بعد صعود کردیم.

وی ادامه داد: قطعاً در مرحله یک هشتم کار سختی پیش رو داریم اما امیدوارم با تلاش بازیکنان و دعای خیر مردم به خصوص جامعه هندبال بتوانیم اتفاق‌های خوبی رقم بزنیم هر چند تا همین جا نیز کار بزرگ و درخشانی صورت گرفته است.

رئیس فدراسیون هندبال اضافه کرد: خوشبختانه هندبال ایران با توجه به برنامه‌ریزی‌ها مسیر خود را پیدا کرده و خوشحالیم امروز در جهان هندبال از هندبال ایران با احترام صحبت می‌شود و این امر هم به دلیل زحمات و تلاش‌های جامعه بزرگ هندبال اعم از هیئت هندبال استانی و شهرستان‌ها، باشگاه‌های هندبال، کادر فدراسیون و همچنین حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و ایرانسل به عنوان حامی مالی فدراسیون هندبال است، امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

وی افزود: البته در این بین با توجه به تعدد تیم‌های ملی هندبال و اعزام‌های مختلف مشکلاتی هم وجود دارد که امیدوارم با حمایت‌های مسئولان و همچنین سرپرست وزارت ورزش کیومرث هاشمی این مشکلات نیز برطرف شود.

کد خبر 677989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.