اعضای هیئت رئیسه شورای شهر کرج مشخص شدند

اعضای هیئت رئیسه سال سوم شورای اسلامی شهر کرج انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتخابات هیئت رئیسه سال سوم ششمین دوره شورای شهر کرج طی یک جلسه فوق‌العاده امروز پنج‌شنبه دوازدهم مردادماه برگزار شد.

علی قاسم‌پور، رئیس دور دوم شورای شهر کرج، در این جلسه، از هیئت رئیسه دوم تقدیر و تشکر کرد و گفت: حجم وظایفی که روی دوش هیأت رئیسه است بسیار سنگین بوده و امیدوارم هیئت رئیسه سوم بتواند به درستی این بار را به مقصد برساند.

وی ادامه داد: همه ما روزهای سختی را پیش رو داریم و در حال امتحان الهی هستیم، امیدواریم بتوانیم در این راستا درست اقدام کنیم.

این عضو شورای شهر در ادامه خطاب به اصحاب رسانه گفت: انتظار می‌رود علاوه بر انتقادات به بررسی و اعلام نقاط قوت شورای شهر نیز بپردازند.

فاطمه منعمی، دبیر شورای اسلامی شهر در این نشست به اعلام عملکرد سال دوم هیئت رئیسه پرداخت، بازدید از پروژه‌ها، دیدار با خانواده شهدا، نشست با مدیران و مسئولان از جمله کارنامه عملکردی این دوره قلمداد می‌شود که از سوی خانم دبیر قرائت شد!

تقدیر و تشکر اعضا از هیئت رئیسه دوم

در ادامه محمد اسدیان، مجتبی حاجی قاسمی، مسعود محمدی و مرتضی اعتصامی از عملکرد هیئت رئیسه سال دوم شورای شهر قدردانی کردند، در این میان برخی نیز انتقاداتی به مجموعه عملکرد شورای شهر وارد کردند.

به‌رغم شنیده‌های فضای مجازی، مسعود محمدی و علیرضا رحیمی کاندیدای دور سوم ریاست شورای شهر بودند که از جمع ۱۳ رأی، مسعود محمدی با هفت رأی به عنوان رئیس انتخاب شد.

مریم قهرمانی صارمی با هفت رأی به عنوان نایب رئیس شورای شهر کرج انتخاب شد. مجتبی حاج قاسمی به عنوان دبیر اول شورای شهر کرج و دبیر دوم نیز محمد اسدیان انتخاب شد.

علی ذبیحی خزانه‌دار شورای شهر کرج و عمار ایزدیار سخنگوی سال سوم شورای شهر کرج شد.

گفتنی است نکته حائز اهمیت در این انتخابات آرای متعدد سفید است که در هر دور از رأی گیری‌ها به ۵ عدد نیز می‌رسید.

کد خبر 677588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.