اعضای هیئت رئیسه کمیسیون‌های شورای شهر شیراز تعیین شدند

انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر امروز برگزار شد و بر اساس آن اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون ‌ها در سومین سال فعالیت دوره ششم شورا انتخاب و تعیین شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز _پنج شنبه دوازدهم مرداد_ در یکصد و بیست و سومین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز انتخابات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد و بر اساس آن اعضای هیئت رئیسه کمیسیون‌ها در سومین سال فعالیت دوره ششم شورا انتخاب و معرفی شدند.

در این جلسه محمدرضا هاجری به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) و رضا محمدیان نایب رئیس کمیسیون انتخاب شد.

در ادامه مصطفی کیانی رحیمی به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمند سازی شورا و محمود صفایی عضو جدید شورا به عنوان نایب رئیس این کمیسیون معرفی شد.

همچنین در سال سوم فعالیت شورای ششم شهر شیراز نیز با اکثریت آرا علیرضا اسکندری به عنوان رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری و سیده مریم حسینی به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

در این جلسه همچنین با آرای مثبت اکثریت اعضا شورا، مسعود زارعی مجدداً به عنوان رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا انتخاب شد و افسانه خواست خدایی نایب رئیس این کمیسیون شد.

همچنین با رأی اکثریت نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر شیراز رضا محمدیان به عنوان رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورا و محمود صفایی به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایمنا، در پایان فرآیند برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر شیراز افسانه خواست خدایی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه ریزی بودجه، حقوقی و املاک شورا و ابراهیم کمالی نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

کد خبر 677572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.