سازش در ۴۵ پرونده قضایی با اجرای پویش " به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم"

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: با اجرای پویش " به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم" ۴۵ فقره پرونده قضایی در بهبهان و هندیجان به سازش ختم شد

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، علی دهقانی اظهار کرد: این تعداد پرونده در دو شهرستان بهبهان و هندیجان به صلح و سازش ختم شد و تلاش داریم که این اقدام در تمام شهرستان‌های خوزستان توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه اعضای شوراهای حل اختلاف در این پویش برای ایجاد صلح و سازش پرونده‌های قضائی در تلاش هستند، افزود: پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» همزمان با آغاز ماه محرم در خوزستان ایجاد شده است که در قالب این پویش ۲۵ پرونده در شهرستان بهبهان و ۲۰ پرونده در شهرستان هندیجان منجر به صلح و سازش شد.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان خاطرنشان کرد: این پرونده‌ها بیشتر با موضوعات اختلافات خانوادگی، درگیری و نزاع بود که با ورود اعضای شوراها، صلح‌یاران و بزرگان و معتمدان محلی به سازش ختم و از گسترش این اختلافات پیشگیری شد.

به گزارش ایمنا، دادگستری خوزستان از سال گذشته با راه‌اندازی پویش‌های مختلف تلاش دارد صلح و سازش در پرونده‌های قضائی برقرار شود، به نحوی که سال گذشته ۹۲ پرونده به سازش ختم شد.

کد خبر 677556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.