ساختار سنتی مدیریت شهری باید شکسته شود

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: شهردار و مجموعه‌ای که با علم روز پیش نرود محکوم به شکست است و باید جوانان را به‌کار بگیریم و ساختار سنتی مدیریت شهری شکسته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد امروز_ چهارشنبه یازدهم مردادماه_ در نشست اصول و مبانی مدیریت خدمات شهری که در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسات باید جرقه‌ای زده شود و شهروندان نگران وضعیت موجود هستند و مخاطب آن‌ها فقط شخص وزیر و رئیس جمهور نیست بلکه تمام مسئولان برای ایجاد تحول باید دست به‌کار شوند.

وی با تاکید بر اینکه حق نداریم در فضای دهه ۷۰ و ۸۰ باقی بمانیم، تصریح کرد: شهردار و مجموعه‌ای که با علم روز پیش نرود، محکوم به شکست است‌.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با بیان اینکه در حوزه دفاعی و نظامی پیشرفت خوبی داشته‌ایم اما در حوزه شهری جای کار زیادی وجود دارد، گفت: هرکدام از افراد باید در عرصه خود تحول ایجاد کنند و بخش خصوصی را نیز در اجرای برنامه‌ها و اقدامات مشارکت دهند، البته این جسارت و اراده در وزیر کشور وجود دارد.

جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه استان اصفهان که همواره در استفاده از مشارکت بخش خصوصی پیشگام بوده است و نباید در انجام اقدامات منتظر باشد، خاطرنشان کرد: باید با فکرهای خلاقانه، نوآورانه و نظارت دقیق به این عرصه ورود پیدا کنیم.

وی گفت: امیدوارم در نمایشگاه‌ها شاهد دستاوردهای نوین جهان باشیم، جوانان را به‌کار بگیریم و شاهد شکست ساختار سنتی مدیریت شهری باشیم.

کد خبر 677411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.