امسال ۴۰ رویداد نمایشگاهی در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: این شرکت به‌طور متوسط هر سال بیش از ۳۰ رویداد برگزار می‌کند که با برنامه‌ریزی انجام شده، در سال جاری نزدیک به ۴۰ رویداد و نمایشگاه برگزار خواهد شد.

احمدرضا طحانیان در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه، ویترین و پل ارتباطی صنعت با بازار محلی است و باید بتواند تبادل نظر، اندیشه‌ها و تجربه‌ها را داشته باشد.

وی افزود: نمایشگاه اصفهان به‌طور متوسط هر سال بیش از ۳۰ رویداد برگزار می‌کند که با برنامه‌ریزی انجام شده، در سال جاری نزدیک به ۴۰ رویداد و نمایشگاه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه سعی کردیم با توجه به نیازهایی که در بازار وجود دارد و خلأهای صنعت یا بازار را به‌عنوان عناوین نمایشگاهی مطرح کنیم، خاطرنشان کرد: به‌عنوان مثال، در مهرماه امسال نمایشگاه «فن‌نما» را برگزار خواهیم کرد که پیرامون مباحث فناوری و شرکت‌های فناور، نوپا و استارتاپ‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ عنوان نمایشگاهی امسال در بخشی عمومی و جنرال، مخاطب عمومی دارد و بخشی از نمایشگاه‌ها تخصصی است، تاکید کرد: البته مخاطبان ما عموم مردم به‌ویژه دانشجویان هستند که از دستاوردهای ارائه شده بهره‌مند می‌شوند.

طحانیان با بیان اینکه نصف‌جهان یکی از معدود شهرهای ایران است که ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد، تصریح کرد: اصفهان بیش از ۲۵ درصد شهرک‌های صنعتی کشور را در خود جای داده است و شهری است که از نظر هنر، صنعت، فرهنگ جزو رتبه‌های نخست کشور است که این قابلیت‌ها می‌تواند غیر از بستر شهر در نمایشگاه بروز و ظهور داشته باشد، بنابراین از این ظرفیت مهم استفاده می‌کنیم و شهرهای خواهرخوانده و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و همجوار در نمایشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

برگزاری ۱۲ رویداد جنبی در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ شهرک صنعتی در استان اصفهان وجود دارد، افزود: از آن‌ها دعوت می‌کنیم در نمایشگاه‌ها حاضر شوند و محصولات خود را ارائه کنند تا بتوانیم توانمندی شهر اصفهان را به سایر افراد و کشورها ارائه کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان تصریح کرد: از هر فرصتی برای نمایش توانمندی‌ها استفاده می‌کنیم که نمایشگاه جامع مدیریت شهری می‌تواند روزبه‌روز دستاوردهای نوین شهری را بهتر به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه سایت نمایشگاهی اصفهان بعد از سایت تهران یکی از استانداردترین سایت‌های نمایشگاهی کشور است، تاکید کرد: در نمایشگاه‌هایی که برگزار می‌شود، سعی کردیم رویدادهای مختلفی برگزار کنیم که می‌تواند تبادل اندیشه‌ها و تجربیات را رقم بزند و بسیار حائز اهمیت خواهد بود، از این‌رو در هر عنوان نمایشگاهی، رویدادهای جانبی که می‌تواند تکمیل‌کننده نمایشگاه باشد را برگزار خواهیم کرد.

طحانیان افزود: در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری بیش از ۱۲ رویداد جنبی طی چهار روز برگزار می‌شود و حتی در نمایشگاه قرآن و عترت، بیش از ۴۰ رویداد جنبی برگزار شد، بنابراین سعی کردیم فقط نگاه نمایشگاهی نداشته باشیم، بلکه نگاه رویداد محوری را نیز مورد توجه قرار داده، پل ارتباطی شویم و بتوانیم آموزش‌های لازم را ارائه دهیم و مشکلات را مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت‌های مختلفی در نمایشگاه‌ها کنار هم قرار می‌گیرند و می‌توانند با هم تبادل نظر کنند و ایده بگیرند، گفت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات اصلی ما دور بودن محل نمایشگاه از شهر است، اقداماتی برای تسهیل رفت‌وآمد شهروندان برای بازدید از نمایشگاه‌های مختلف انجام شده است و با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی همچون اتوبوس و تاکسی در این مسیر به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنیم و با شرکت «اسنپ» در حال تفاهم هستیم تا تخفیف‌های ویژه‌ای به شهروندان ارائه کنیم.

به‌زودی سالن شماره ۲ نمایشگاه اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه معتقدم نمایشگاه ظرفیت‌های خوبی دارد، تصریح کرد: با توجه به سرفاصله مشخص خط اتوبوسرانی میدان بزرگمهر به سمت نمایشگاه، بیشتر بازدیدکنندگان با هر وسیله‌ای خود را به نمایشگاه می‌رسانند، بنابراین مسافران کمی با اتوبوس‌ها رفت‌وآمد دارند و اتوبوسرانی نیز انگیزه‌ای برای تقویت اتوبوس‌های این خط ندارد.

وی با بیان اینکه اگر مردم این استقبال را نشان دهند، خدمت‌رسانی بهتر اتوبوس‌ها را شاهد خواهیم بود، تاکید کرد: بسیاری از نمایشگاه‌هایی که برگزار می‌شود، ویژه متخصصان است، از این‌رو مخاطبان آن کم هستند.

وی با اشاره به طرح توسعه نمایشگاه اصفهان، گفت: در حال حاضر سالن امیرکبیر نمایشگاه به وسعت ۱۶ هزار مترمربع در حال بهره‌برداری است.

طحانیان تصریح کرد: جاده‌ها و دسترسی‌های مرکز نمایشگاه بین‌المللی اصفهان کامل شده و پارکینگ آن با ظرفیت ۴۰۰ دستگاه خودرو مورد بهره‌برداری قرار گرفته است؛ همچنین بیش از ۲۰ هزار مترمربع خیابان‌سازی انجام و دسترسی‌های آن تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک سالن شماره دو نمایشگاه اصفهان به وسعت ۷ هزار مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: ساختمان بازاریابی و تجارت حدود ۸ هزار مترمربع فضا دارد که در مرحله نازک‌کاری قرار دارد و دو سازه کروی نیز در مرحله تکمیل است که در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان تاکید کرد: علاوه بر اقدامات سخت‌افزاری که در نمایشگاه اصفهان انجام شده است، یکی از مهم‌ترین موضوعات، برنامه‌ریزی، برندینگ و استراتژی نمایشگاه بود که مورد توجه قرار گرفت و تا پایان امسال نتایج آن را مشاهده خواهیم کرد.

کد خبر 677335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.