مهاجم اسبق اینترمیلان در چند قدمی پیوستن به پرسپولیس + عکس

استفان یووتیچ مهاجم مونته‌نگرویی اسبق اینترمیلان و سویا که ۱.۵ میلیون یورو ارزش دارد با پرسپولیس به توافق مالی رسیده و این احتمال وجود دارد به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی ملحق شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حدود یک‌ماه قبل بود که در برخی محافل شنیده شد "استفان یووتیچ" مهاجم ۳۳ ساله مونته‌نگرویی یکی از گزینه‌های جدی باشگاه پرسپولیس برای خط حمله در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر است؛ ارزش فعلی یووتیچ ۱.۵ میلیون یورو است، اما مدیران باشگاه پرسپولیس در پیشنهاد اولیه‌شان مبلغ ۹۰۰ هزار یورو به‌همراه مدت‌قرارداد یک + یک‌ساله برای یووتیچ فرستادند.

مهاجم اسبق اینترمیلان در چند قدمی پیوستن به پرسپولیس + عکس

استفان یووتیچ اهل مونته‌نگرو تاکنون در تیم‌های پارتیزان بلگراد صربستان، فیورنتینا ایتالیا، منچسترسیتی انگلیس، اینترمیلان ایتالیا، سویا اسپانیا، موناکو فرانسه و هرتابرلین آلمان بازی کرده و در فوتبال اروپا در مجموع آمار ۴۰۵ بازی، ۱۱۴ گل زده و ۵۵ پاس گل را به ثبت رسانده است.

مهاجم سابق هرتابرلین آلمان و گزینه مدنظر پرسپولیس همچنین ۴۴ بازی ملی هم برای تیم ملی فوتبال مونته‌نگرو انجام داده است؛ وی در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی سال ۲۰۱۷ به‌طور قرضی به سویا پیوست و در پایان فصل پس از یک عملکرد ناموفق به اینترمیلان بازگشت.

مهاجم اسبق اینترمیلان در چند قدمی پیوستن به پرسپولیس + عکس

یووتیچ با تیم فوتبال منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس و جام اتحادیه شده و همچنین با تیم پارتیزان بلگراد به مقام قهرمانی لیگ و جام حذفی رسیده است. او ۲ سال بهترین بازیکن سال مونته‌نگرو شد و توانست در تیم ملی آمار ۶۸ بازی و ۳۱ گل را به ثبت رساند.

پست اصلی استفان یووتیچ مهاجم دوم یا سایه است، اگرچه او می‌تواند به‌عنوان هافبک‌تهاجمی یا وینگر نیز بازی کند اما به‌خاطر دریبل زدن، توانایی فنی و خلاقیتی که در محوطه جریمه حریفان دارد در فوتبال اروپا معروف است.

مهاجم اسبق اینترمیلان در چند قدمی پیوستن به پرسپولیس + عکس

گفته می‌شود که استفان یووتیچ و باشگاه پرسپولیس به توافق مالی رسیده‌اند و درصورتی‌که خانواده این بازیکن برای حضور در ایران راضی شوند، او به پرسپولیس خواهد پیوست‌. رامیرز خبرنگار اسپانیایی درخصوص این انتقال نوشته است که استفن یووتیچ با پرسپولیس بر سر مسائل مالی به توافق رسیده و برای عقد قرارداد به ایران سفر خواهد کرد.

کد خبر 677244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.