رشد ۲۰ درصدی تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه جامع مدیریت شهری

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی اصفهان گفت: بیش از ۹۰ شرکت در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری حضور دارند که نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد داشته و نشان می‌دهد این نمایشگاه به اهداف خود رسیده و توانسته بیان کننده توانمندی‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا طحانیان امروز _سه‌شنبه دهم مردادماه_ در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح سه رویداد مهم شامل دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترافیک و دوازدهمین نمایشگاه حفاظت و سیستم‌های ایمنی هستیم و در کنار آن ۱۲ نشست تخصصی و رویداد در این چهار روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: رویکرد شرکت نمایشگاه‌های اصفهان این است که علاوه بر نشان دادن توانمندی‌ها و فناوری‌ها، زمینه تبادل نظر و بیان اندیشه‌ها را فراهم کند که در همین راستا رویدادها و نشست‌هایی در کنار نمایشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ شرکت در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری حضور دارند که نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد دارد و نشان می‌دهد این نمایشگاه به اهداف خود رسیده و توانسته بیان کننده توانمندی‌ها باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: باید بستر خوبی برای رشد و توسعه سیستم‌هایی که در قالب این نمایشگاه در کنار هم قرار گرفته‌اند، فراهم کنیم و میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم.

کد خبر 677204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.