شماره تلفن‌های آرامستان باغ رضوان تغییر کرد

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: در گذشته پیش شماره آرامستان‌ باغ رضوان «۰۳۱۳۵۷۲» بود که با اختصاص دستگاه ام دی یو جدید، به «۰۳۱۳۵۴۱» تغییر کرد و بر این اساس شماره‌های این سازمان ۰۳۱۳۵۴۱۹۹۰۱ تا ۰۷ است که امیدواریم بتوانیم خدمت‌رسانی دائم و بدون قطعی و اختلال به شهروندان داشته باشیم.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در گذشته دستگاه مرکزی تلفن سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در شهرک صنعتی جی قرار داشت و به‌دلیل مسافت زیاد و قطعی برق که صنایع دارند، به‌طور مستمر دچار مشکل قطعی برق بودیم.

وی افزود: از این‌رو در مذاکره با شرکت مخابرات، به‌رغم هزینه‌بر بودن درخواست اختصاص یک «دستگاه ام دی یو» برای ارائه خدمت منظم و دقیق به شهروندان از سوی سازمان آرامستان‌ها ارائه شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: فرایند اختصاص «دستگاه ام دی یو» چند ماه طول کشید تا اختصاص دستگاه، تأمین زیرساخت، حفاری و اجرای فیبر نوری و سایر اجزای آن انجام شد و در نهایت طی ۱۵ روز گذشته به بهره‌برداری رسید و خطوط تلفن آرامستان باغ رضوان تغییر کرد.

وی اضافه کرد: در گذشته پیش شماره آرامستان باغ رضوان «۰۳۱۳۵۷۲» بود که با اختصاص دستگاه ام دی یو جدید، به «۰۳۱۳۵۴۱» تغییر کرد و بر این اساس شماره‌های این سازمان ۰۳۱۳۵۴۱۹۹۰۱ تا ۰۷ است که امیدواریم بتوانیم خدمت‌رسانی دائم و بدون قطعی و اختلال به شهروندان داشته باشیم.

حاجیان تاکید کرد: همچنین شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۳۰ در ساعات مختلف شبانه‌روز برای اعزام خودروهای حمل متوفی آماده خدمت‌رسانی است.

کد خبر 677156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.