جزئیات برنامه‌های جنبی دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری اعلام شد

در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری که از فردا (سه‌شنبه) در اصفهان برگزار می‌شود، علاوه بر نمایش آخرین محصولات، دستاوردها و تکنولوژی‌های مرتبط با مدیریت شهری، برنامه‌های مختلف جنبی و پنل‌های تخصصی نیز با مشارکت سازمان‌ها برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه حفاظت و ایمنی از فردا _سه‌شنبه دهم مردادماه_ در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان آغاز به‌کار خواهد کرد و پس از چهار روز فعالیت، روز جمعه، سیزدهم مردادماه به کار خود پایان خواهد داد.

بر اساس اعلام مسئولان برگزارکننده نمایشگاه، رویکرد این سه عنوان نمایشگاهی بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، گسترش کلان‌شهرها و نیازهای خدماتی مورد نیاز شهروندان در حوزه شهری و صنایع مرتبط با آن، همچنین ارتقای کیفیت زندگی مردم در دوران توسعه شهرنشینی است.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، بیش از ۹۰ شرکت فعال به‌عنوان مشارکت‌کننده در حوزه‌های مدیریت شهری، مبلمان و طراحی شهری، بازیافت و پسماند، حمل‌ونقل و ترانزیت کالا و تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات ایمنی، حفاظت و ایمنی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود خواهند پرداخت.

در کنار نمایش محصولات، دستاوردها وتکنولوژی‌ها از جمله توربین‌های بادی برای تولید برق، پنل‌های خورشیدی، تجهیزات نوین آتش‌نشانی برای ارتقای امنیت در شهر اصفهان، دستگاه‌های هوشمند دریافت پسماند خشک و دستگاه اسکن تنه درختان برای تشخیص بیماری و پیشگیری از سقوط درختان که یکی از چالش‌های شهر اصفهان بوده، برنامه‌های مختلف جنبی و پنل‌های تخصصی نیز برنامه‌ریزی شده است.

جزئیات برنامه‌های جنبی دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری اعلام شد

در روز نخست نمایشگاه، ساعت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور مسئولان مدیریت شهری اصفهان و شرکت بیش از ۱۰۰ شهردار شهرهای استان اصفهان شاهد افتتاح نمایشگاه به صورت رسمی خواهیم بود، همچنین از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز نخست، پنل تخصصی با موضوع درون‌درمانی گیاه از طریق تزریق به تنه با مشارکت سازمان پارک‌ها و فضای سبز و از ساعت ۱۹ تا ۲۱ دومین پنل تخصصی با موضوع ساختمان‌های سازگار با محیط زیست با رویکرد مدیریت مصرف انرژِی توسط مدیریت تعمیرات و نگهداری تأسیسات برگزار خواهد شد.

در روز دوم دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، از ساعت ۱۵ تا ۱۸ پنل تخصصی اصول و مبانی مدیریت خدمات شهری با مشارکت دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، از ساعت ۱۷ تا ۱۹ دومین برنامه جنبی با موضوع کاربرد سامانه‌های مدیریت هوشمند در آبیاری فضای سبز شهری با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان و از ساعت ۱۹ تا ۲۱ سومین پنل تخصصی با موضوع تکنولوژی‌های جدید تصفیه پساب شهری برگزار می‌شود.

همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه پنج شنبه دوازدهم مردادماه، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ نشست علمی تخصصی زیباسازی در شهر توسط سازمان زیباسازی، از ساعت ۱۷ تا ۱۹ پنل تخصصی مبارزه بیولوژیکی در فضای سبز شهری با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

آخرین روز از دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری با برنامه‌های جنبی-تخصصی متنوعی همراه است که شامل پنل‌های تخصصی با موضوعات مبحث ۳ مقررات ملی ساختمانی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و عملیات نجات کار در ارتفاع از ساعت ۱۷ تا ۱۹ توسط سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان و پنل تخصصی چالش‌ها و فرصت‌های گسترش استارت‌آپ‌های حوزه مدیریت پسماند از ساعت ۱۹ تا ۲۱ برگزار می‌شود.

کد خبر 676943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.