رشد ۲۰ درصدی تنوع محصولات نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: تفاوت سه رویداد نمایشگاهی اصفهان از جمله نمایشگاه جامع مدیریت شهری، ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه حفاظت و ایمنی با دوره‌های پیشین، تنوع محصولات و خدمات ارائه شده در حوزه مدیریت شهری است که رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری سه رویداد نمایشگاهی در اصفهان اظهار کرد: سه عنوان نمایشگاهی با حضور بیش از ۹۰ شرکت فعال به‌عنوان مشارکت کننده در حوزه‌های مدیریت شهری، مبلمان و طراحی شهری، بازیافت و پسماند، حمل‌ونقل و ترانزیت کالا و تولیدکنندگان و تأمین کنندگان تجهیزات ایمنی، حفاظت و ایمنی برگزار می‌شود.

وی افزود: دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و امنیت از دهم تا سیزدهم مردادماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در مرکز نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق برگزار خواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات هماهنگی با سایر بخش‌های مرتبط با مدیریت شهری خاطرنشان کرد: طی دو ماه گذشته و در راستای افزایش کیفیت این رویداد نمایشگاهی، برای برگزاری جلسات هم‌اندیشی و تخصصی با بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان اقدام شد که یکی از محوری‌ترین مباحث برنامه‌ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن کارگاه‌های آموزشی با موضوعات اصول و مبانی مدیریت شهری با رویکرد خدمات حمل‌ونقل، مبلمان شهری و خدمات ایمنی در حاشیه نمایشگاه بود و امیدواریم این امر با همکاری سایر بخش‌ها محقق شود.

رشد ۲۰ درصدی تنوع محصولات نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان

وی درباره تفاوت این سه رویداد نمایشگاهی با دوره‌های پیشین گفت: تنوع محصولات و خدمات ارائه شده در حوزه مدیریت شهری در این دوره از نمایشگاه رشد ۲۰ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است و اضافه شدن حوزه هوشمندسازی شهر به نمایشگاه در این دوره، قابل توجه است.

طحانیان با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برگزاری دوره‌های آموزشی جامع‌تری را طی چهار روز برگزاری این عناوین نمایشگاهی سه‌گانه خواهیم داشت، اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده حضور بیش از ۱۰۰ شهردار شهرهای استان اصفهان برای در زمان برپایی نمایشگاه و در رویدادهای جانبی با همکاری مدیران و واحدهای مختلف در شهرداری اصفهان در حال پیگیری است که امیدواریم به بهترین شکل ممکن و در راستای رونق بخشیدن به کسب و کارهای فعالان اقتصادی محقق شود.

طحانیان با تاکید بر همکاری مدیریت شهری اصفهان در برپایی این رویداد نمایشگاهی، افزود: این نمایشگاه‌های سه‌گانه، میزبان کارشناسان حوزه مدیریت شهری، حمل‌ونقل و حفاظت و ایمنی و عموم علاقه‌مندان به این حوزه‌ها خواهد بود.

کد خبر 676808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.