۲۴۱۷ پاکبان در تاسوعا و عاشورا شهر اصفهان را تمیز نگه داشتند

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: پاکسازی و نظافت شهر در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با فعالیت ۲۴۱۷ پاکبان در سه شیفت کاری انجام شد، به‌طوری که امروز شهروندان، چهره نصف‌جهان را همچون همیشه پاکیزه دیدند.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در دهه اول محرم امسال به‌ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی فعالیت‌های ویژه‌ای برای نظافت شهر انجام شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی شد در طول این دو روز نظافت شهر شرایط مطلوبی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه با پیش‌بینی و تدابیر انجام شده پاکبانان اطراف تکایا و هیئت‌های سطح شهر مستقر شدند، افزود: طبق برنامه هیئت‌ها، شیفت‌بندی آن‌ها انجام شد، به‌ویژه در روز تاسوعا و عاشورا که پاکبانان و ناظران ۴۸ ساعت در مناطق حضور و نظارت داشتند.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه نگرانی اصلی بابت نظافت شهر روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بود، ادامه داد: طی این دو روز ۲۴۱۷ پاکبان در سه شیفت کاری مشغول فعالیت بودند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توانستیم صبح امروز _شنبه هفتم مردادماه_ شهر را پاکیزه تحویل شهروندان دهیم.

کد خبر 676372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.