برگزاری ستاد اربعین استان کرمانشاه در مرز خسروی

استاندار کرمانشاه و اعضای ستاد اربعین استان در نقطه صفر مرزی تشکیل جلسه دادند و بر اتمام پروژه‌ها و آماده‌سازی مرز با توجه به در پیش بودن اربعین تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست هماهنگی ستاد اربعین صبح امروز _شنبه هفتم مردادماه_ به ریاست محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه و با حضور تمام اعضا در نقطه صفر مرزی خسروی برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در این نشست از همه دستگاه‌ها خواست به سرعت پروژه‌های در دست ساخت را به پایان برسانند.

وی افزود: با توجه به اینکه به اربعین نزدیک می‌شویم و میهمانانی از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ملی برای بررسی وضعیت تخصصی در مرز حضور پیدا خواهند کرد، حضور تمام مقامات باید با هماهنگی و اطلاع ستاد مرکزی اربعین استان باشد.

در ادامه علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: عملیات اربعین از بیست‌وپنجم مردادماه آغاز خواهد شد و تمام دستگاه‌ها باید تا این تاریخ و آغاز عملیات اربعین در آمادگی کامل باشند و پروژه‌های خود را به پایان برسانند.

طهماسب نجفی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز تاکید کرد: ۷۴ پروژه با اعتباری بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان توسط شهرداری‌های مسیر اربعین در سطح استان کرمانشاه در حال احداث است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در حال حاضر ۲۰ درصد پیشرفت داشته است و تلاش می‌کنیم طرح‌ها تا اربعین آماده سرویس‌دهی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشد.

کد خبر 676353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.