استقبال هیئت‌های مذهبی از طرح ساماندهی پسماند / اجرای ۴۰ پروژه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال

شهردار آران و بیدگل از استقبال هیئت‌های مذهبی از کاورها و نایلون‌های محرم خبر داد و گفت: این اقدام که برای نخستین‌بار در کشور توسط شهرداری آران و بیدگل و شرکت بازیافت شهرداری به منظور ساماندهی و جمع‌آوری پسماندهای هیئت‌های مذهبی برنامه‌ریزی شده بود با استقبال هیئت‌ها روبه‌رو شد.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۴۰ پروژه با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال در طول دو سال مدیریت جدید شهری شهرداری آران و بیدگل در ناحیه یک شهرداری اجرا شده است.

وی با اشاره به مطالبات شهروندان ساکن شهرک گلستان ۱۸ درباره پروژه سنگ‌فرش و روشنایی معابر افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده و قول مساعد مدیر شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل فضاهای سبز شهرک گلستان به نوبت در حال اجرا است و تا پایان سال تمام فضای سبز شهرک گلستان تکمیل خواهد شد.

شهردار آران و بیدگل خاطرنشان کرد: هم‌اکنون دو فضای سبز در این شهرک در حال اجرا است و در حال لوله‌کشی آب به منظور حفظ فضای سبز این شهرک هستیم.

صانعی از استقبال هیئت‌های مذهبی آران و بیدگل از کاورها و نایلون‌های محرم خبر داد و تصریح کرد: این اقدام که برای نخستین‌بار در کشور توسط شهرداری آران و بیدگل و شرکت بازیافت شهرداری برای ساماندهی و جمع‌آوری پسماندهای هیئت‌های مذهبی برنامه‌ریزی شده بود با استقبال هیئت‌های و حرکت خودجوش عزاداران روبه‌رو شد.

وی ضمن تقدیر از شهروندان آران و بیدگل گفت: این حرکت نشان از شعور بالای عزاداران شهر آران و بیدگل دارد و پاکیزگی شهر پس از برگزاری مراسم عزاداری محرم در سطح شهر نمایان بود.

کد خبر 676346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.