اعلام برنامه تشییع پیکر جانباز دفاع مقدس در اصفهان

جزئیات برنامه تشییع پیکر جانباز دفاع مقدس، سردار شهید حاج‌غلامرضا خطابخش اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج‌غلامرضا خطابخش، ساعت هشت و نیم صبح _روز جمعه ششم مردادماه_ همزمان با عاشورای حسینی ساعت ۸:۳۰ صبح از محل مسجد رکن‌الملک به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

مراسم وداع با این شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس، عصر امروز از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت پارک مرکزی سپاهان شهر در حال برگزاری است.

در پی شهادت سردار شهید غلامرضا خطابخش، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با صدور پیامی عروج این یادگار دوران دفاع مقدس را به خانواده و هم‌رزمان این شهید تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: "

بسم رب الشهدا و الصدیقین

خانواده ارجمند جانباز شهید حاج غلامرضا خطابخش

سلام علیکم

خبر عروج سردار سرافراز، جانباز شهید ‹‹حاج غلامرضا خطابخش›› که پس از سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، مزد خود را با شهادت و وصال الی الله گرفت و در ایام سوگواری آل الله به هم‌رزمان شهیدش پیوست، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

اینجانب شهادت این اسوه صبر و ایثار را به خانواده معزز ایشان، دوستان و هم‌رزمان و مردم شهیدپرور استان اصفهان صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال علّو درجات و هم‌نشینی با ائمه اطهار (علیهم السلام) برای آن شهید والامقام و صبوری، عزت و سلامتی برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

سید رضا مرتضوی

استاندار اصفهان"

کد خبر 676173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.